کالابرگ الکترونیکی اختیاری است

وزیر اقتصاد و دارایی:

وزیر اقتصاد و دارایی درباره آغاز اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در کل کشور گفت: کالابرگ الکترونیک به‌صورت اختیاری از پایان اسفند برای همه مردم ممکن خواهد بود؛ اما یارانه نقدی حذف نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی در نشست خبری امروز خود درباره کالابرگ الکترونیکی گفت: کالابرگ الکترونیک به‌صورت اختیاری از پایان اسفند برای همه مردم ممکن خواهد بود؛ اما یارانه نقدی حذف نمی‌شود.

وی عنوان کرد: در این طرح اعتبار کلیه خانوارهای یارانه بگیر شارژ شده است و آنان می‌توانند یک ماه زودتر از دریافت یارانه نقدی، از این اعتبار جهت خرید ۱۰ قلم کالای اساسی استفاده کنند.

آقای خاندوزی تاکید کرد: در صورت استفاده از این مزیت و خرید کالا از محل اعتبار یارانه، به میزان اعتبار استفاده‌شده از یارانه ماه بعد خانوار کسر و مابقی به‌صورت نقدی، در موعد مقرر واریز یارانه به‌حساب سرپرست خانوار واریز خواهد شد.

این در حالی است که روز گذشته وزارت تعاون و رفاه اجتماعی خبر داد که مدت‌زمان اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیکی در سه استان کشور به پایان رسیده و از انتهای اسفندماه این طرح به شکل سراسری اجرا خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

58  −    =  55