تغییرات قابل توجه دو شرکت در سهم مبلغی تراکنش های اینترنتی

مقایسه آمار دی ماه شرکتهای PSP با عملکرد آذر ماه آنها نشان می دهد که تغییرات مثبت و منفی آنها در سهم مبلغی تراکنش های ابزار پذیرش اینترنتی شدیدتر از تغییرات بخش کارتخوان فروشکاهی بوده است. به طوری که بیشترین اختلاف بین سهم مبلغی تراکنش های ابزار پذیرش اینترنتی دی ماه نسبت به آذر بیش از 1 درصد بوده است. بیشترین تغییر مثبت با 1،05 درصد مربوط به شرکت به پرداخت ملت است که با 30،16 درصد عمده ترین پوشش از مبالغ ابزار پذیرش اینترنتی را نیز در اختیار دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، آسان پرداخت پرشین با 0،58 درصد دومین بیشترین افزایش سهم مبلغی از این تراکنش ها را در قیاس با آذر ماه تجربه کرده است.

اما بیشترین تغییر منفی با 1،52 درصد در اختیار پرداخت الکترونیک سداد است. سهم این شرکت از مبلغ تراکنش های ابزار پذیرش اینترنتی آذر ماه 14،53 درصد بود که در دی ماه به 13،01 درصد کاسته شد. تجارت الکترونیک پارسیان نیز در دی ماه 0،31 درصد از سهم خود را از مبالغ این تراکنش ها از دست داد و در رتبه دوم قرار گرفت.

به طور کلی شرکتهای به پرداخت ملت، آسان پرداخت پرشین، سپ، فن آوا کارت و پرداخت الکترونیک پاسارگاد از لحاظ پوش مبالغ ابزار پذیرش اینترنتی با تغییرات مثبت همراه شدند اما پرداخت نوین آرین، کارت اعتباری ایران کیش، پرداخت الکترونیک سپهر، تجارت الکترونیک پارسیان و پرداخت الکترونیک سداد به ترتیب از 0،1 درصد تا 1،52 درصد از سهم خود را از این بازار از دست دادند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  63