سهم کارت هدیه و بن کارت از تراکنش های هر بانک چقدراست؟

کارت هدیه و بن کارت در 13 بانک از 2 تا 5 درصد از کل تراکنش های آنها را شامل می شود. این سهم در 12 بانک بین 5 تا 10 درصد است و در 5 بانک هم بالاتر از این مقدار است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در واقع کارت هدیه و بن کارت پس از کارت برداشت دومین سهم را از تراکنش های هر بانک دراختیار دارند. کمترین سهم از تراکنش های هر یک از بانکها مربوط به کارت اعتباری است.

کارت هدیه و بن کارت در بانکهای مشترک ایران-ونزوئلا با 28,4 درصد و پارسیان با 26,6 درصد بیشترین سهم را از تراکنش های دی ماهی که از طریق این بانکها انجام شده، شامل می شود.

سهم کارت هدیه و بن کارت از کل تراکنش های بانکهای شهر 19،6 درصد، کارآفرین 15,1 درصد و صنعت و معدن 13,9 درصد بوده است. این سهم در بانکهای سینا، موسه اعتباری نور، سامان، سرمایه، ایران زمین، پاسارگاد، اقتصاد نوین، توسعه صادرات، گردشگری، موسسه اعتباری ملل، مهر ایران و آینده از 5 درصد تا 10 درصد را شامل شده است.

کارت هدیه و بن کارت در بانکهای ملت، خاورمیانه، رسالت، تجارت، توسعه تعاون، سپه، دی، ملی ایران، صادرات، رفاه کارگران، مسکن، کشاورزی و پست بانک بین 2 تا 5 درصد از کل تراکنش های این بانکها را در بر گرفته است.

در موسسه اعتباری توسعه اما سهم کارت هدیه و بن کارت از تراکنش های این بانک صفر بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

84  −  80  =