سرآمدی بانک ملت در گروه بانکداری با ثبت یک تراز مثبت و سنگین دیگر

بانک ملت که با ارزش بازار قابل توجه 106 همت بزرگترین بانک بورسی ایران به شمار می رود و سرآمد گروه بانکداری است، گزارش عملکرد بهمن ماه را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این بانک تا پایان آبان ماه سال موفق به حفظ روند صعودی شناسایی درآمد تسهیلات خود شد؛ اما پس از آن شاهد کاهش درآمد مذکور بودیم به طوری که در بهمن این رقم به 8.083 میلیارد تومان رسید.

مجموع درآمد تسهیلات محقق شده در بازه زمانی مورد بررسی به بیش از 83 هزار میلیارد تومان بالغ گردید که مقایسه آن با مقطع مشابه در سال 1400 حاکی از افزایش 58 درصدی آن در سال جاری می باشد. سایر درآمدهای بانک نیز (شامل درآمد سپرده گذاری، درآمد اوراق بدهی، درآمد سرمایه گذاری و درآمد کارمزد) به حدود 19 هزار میلیارد تومان رسید.

لازم به ذکر است سود سپرده های پرداختی این بانک در عملکرد 11 ماهه نزدیک به 43 هزار میلیارد تومان بود که 3.450 ملیارد تومان آن در بهمن محقق گردیده است. هم چنین مانده سپرده های سرمایه گذاری شده با رشد 2 درصدی نسبت به ماه قبل به حدود 945 هزار میلیارد تومان رسید. در بهمن ماه تراز عملیاتی بانکداری مثبت 40 هزار میلیارد تومان بود که رشد 13 درصدی نسبت به ماه قبل داشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  3  =  9