رشد ۳۰ درصدی سود ایران کیش در یکسال اخیر

شرکت کارت اعتباری ایران کیش گزارش عملکرد 12 ماهه منتهی به آذر خود را منتشر نمود. بر اساس این گزارش سود انباشته این شرکت با رشد 30 درصدی نسبت به ابتدای سال به 217 میلیارد تومان رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکت کارت اعتباری ایران کیش گزارش عملکرد 12 ماهه منتهی به آذر خود را منتشر نمود. (سال مالی این شرکت منتهی به آذر می باشد.)

این شرکت در بازه زمانی مورد بررسی به سود خالص 64 میلیارد تومانی دست یافت که نسبت به دوره مشابه قبل با کاهش 43 درصدی همراه شد.

اما نکته قابل توجه آن که سود انباشته با رشد 30 درصدی نسبت به ابتدای سال به 217 میلیارد تومان رسید.

درآمدهای عملیاتی در این دوره افزایش 54 درصدی داشت؛ اما رشد بیشتر بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی منجر شد تا سود ناخالص این شرکت با کاهش 4 درصدی نسبت به دوره مشابه قبل همراه شود.

با بررسی هزینه های این شرکت شاهد کاهش 26 درصدی هزینه مالی و افزایش 94 درصدی هزینه های عمومی و اداری هستیم که به نوبه خود در افت سود شرکت موثر بوده است.

این شرکت برای سال مالی خود حدود 920 میلیارد تومان درآمد حاصل از قرارداد اجاره دستگاه های کارتخوان و خالص کارمزد دريافتی از عمليات شاپرک پیش بینی نموده بود که توانست حدود 859 میلیارد تومان آن را محقق نماید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

63  ⁄  7  =