آزمون جامع آموزش و پرورش فردا برگزار می شود

آزمون جامع پایانی مهارت آموزان مشمولان ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان (استخدامی‌های سال۱۴۰۰ آموزش و پرورش) و جاماندگان دوره‌های قبل فردا، پنج‌شنبه، چهارم اسفندماه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک بنابر اعلام ابراهیمی، سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، به منظور رعایت حال مهارت آموزان حادثه دیده در زلزله خوی، پایداری شرایط جوی در برخی از استان ها و کسب آمادگی بیشتر شرکت کنندگان، آزمون جامع پایانی مهارت آموزان “مشمولان ماده ۲۸ ” (استخدامی۱۴۰۰) و جامانده از دوره‌های قبل (که قرار بود در بهمن ماه برگزار شود)، فردا، پنج‌شنبه، چهارم اسفندماه برگزار می‌شود.

افرادی مجاز به شرکت در این آزمون هستند که پودمان‌های یک، دو و دوره فرهنگی را با موفقیت گذرانده‌ و نمره قبولی را در تمامی دروس آموزشی و حدنصاب کارآموزی و فرهنگی کسب کرده باشند.

براین اساس و طبق اعلام معاونت آموزش دانشگاه فرهنگیان، شرط ورود به آزمون اصلح، کسب نمره ۱۲ به بالا در تمام دروس فرهنگی است و اگر فردی در تمام دروس نمره ۲۰ بگیرد، اما در درسی ۱۱.۹۹ شود، امکان ورود به آزمون اصلح را ندارد و آزمون جبرانی صرفا دروسی که نمره زیر ۱۲ کسب شده، در اسفند ماه برگزار می شود.

بیش از ۲۱ هزار نفر در آزمون فرهنگی مهارت آموزان شرکت کرده بودند که از این تعداد نزدیک به ۱۸ هزار نفر با اخذ نمره ۱۲ به بالا در تمام دروس و نمره ۱۴ در کارورزی، می‌توانند در آزمون اصلح که فردا برگزار می‌شود، شرکت کنند.
منبع: فرتاک
لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  21