حضور بهسازان فردا با رونمایی از ۲ محصول جدید و برگزاری ۸ پنل و کارگاه تخصصی در نهمین همایش نظام های پرداخت

گروه بهسازان فردا در نهمین همایش نظام های پرداخت و بانکداری الکترونیک از دو محصول جدید رونمایی می کند. همچنین سه پنل تخصصی، چهار کارگاه ارائه محصول و یک کارگاه علمی در روزهای یکم و دوم اسفندماه برگزار خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، گروه بهسازان فردا بهسازان فردا با رونمایی از 2 محصول جدید و برگزاری 8 پنل و کارگاه تخصصی در نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت حضور خواهد یافت.

دو محصولی که گروه بهسازان فردا در نظر دارد از آنها در نهمین همایش نظام های پرداخت و بانکداری الکترونیک رونمایی کند در حوزه ارائه خدمات هرچه بهتر به پذیرندگان است.

کارگاه های ارائه محصول این شرکت شامل «لندتک و چالش‌های آن در فین تک»، « پلتفرم های سامیار و دبینو»، « سامانه پخش آنلاین جلسات و رویدادهای سازمانی» و « مرکز عملیات امنیت (SOC)»  می شود.

همچنین کارگاه علمی با محوریت پیش‌بینی ریزش مشتریان بانک بوسیله شبکه‌های عصبی بازگشتی نیز روز سه شنبه از ساعت 16:00 الی 17:30 پذیرای علاقه مندان به این حوزه خواهد بود.

گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا و شرکت های وابسته آن، روزهای اول و دوم اسفند ماه در نهمین همایش نظام های پرداخت و بانکداری الکترونیک در غرفه A12 با هدف معرفی محصولات و خدمات شرکت های خود و همچنین جذب همکاری و مشارکت بیشتر حضور خواهد داشت.

روابط عمومی گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  73  =  82