بیمه تجارت نو امسال به پورتفوی ۲۳۰۰ میلیارد تومانی دست یافت

بیمه تجارت نو در سال جاری توانست به پورتفوی 2300 میلیارد تومانی دست یابد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک بیمه تجارت نو که توانسته طی سال جاری، به پورتفوی 2‌300 میلیاردتومانی دست یابد، طی حیات 6 ساله خود مدیریت دو مدیرعامل را تجربه کرده‌ است‌، مدیرعامل کنونی بیمه تجارت‌نو، نیما نوراللهی است‌.

براساس آخرین صورت‌های مالی منتهی به پایان اسفند 1400، تجارت‌نو توانسته بیش از ۱۶.۱۳۷ میلیارد ریال بیمه‌نامه صادر کند تا نسبت به سال ۹۹ رشد ۴۵ درصدی را تجربه کند.

با عنایت به این دستاوردها، انتظار می‌رود نوراللهی بتواند دوره طولانی‌تری را در بیمه تجارت‌نو طی کند و با استراتژی‌های خود به اهداف کلان توسعه این شرکت بیمه‌گر دست یابد.

بنابراین گزارش توسعه و تکوین صنعت بیمه طی سال‌های اخیر غیرقابل انکار است. اما آنچه باید به عنوان یکی از عارضه‌های این صنعت بازشناسی و اصلاح شود، تغییرات مکرر مدیرانی است که باوجود سابقه و فعالیت درخشان خود، ناچار به واگذاری مسئولیت و جایگاه خود می‌شوند.

یکی از مهم‌ترین آسیب‌های این تغییرات زودهنگام، عقیم ماندن سیاست‌ها و استراتژی‌های میان‌مدت و کلان مدیرانی است که پیش از آنکه ثمره سیاست‌های خود را محقق کنند، ناچار به کناره‌گیری از مسئولیت خود می‌شوند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  1