توسن پرونده یک ساله را با سود ۸۹ تومانی به ازای هر سهم بست

بر اساس گزارش های منتشر شده در کدال، شرکت توسن در 12 ماهه منتهی به آذر سال 1401 سود خالصی معادل 266 میلیارد تومان (887 ریال به ازای هر سهم) شناسایی کرده که با افزایش 71 درصدی نسبت به دوره مشابه قبل همراه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین (توسن) گزارش عملکرد 12 ماهه منتهی به آذر سال 1401 خود را منتشر نمود (سال مالی این شرکت آذر ماه 1401 می باشد).

مطابق با اطلاعات ارائه شده، در پروسه زمانی مورد بررسی سود خالصی معادل 266 میلیارد تومان (887 ریال به ازای هر سهم) شناسایی شد که با افزایش 71 درصدی نسبت به دوره مشابه قبل همراه بود.

به این ترتیب سود انباشته این شرکت با رشد 34 درصدی نسبت به ابتدای سال به 289 میلیارد تومان رسید.

درآمدهای عملیاتی شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین در بازه زمانی مورد گزارش، با افزایش حدود 37 درصدی همراه شد و به بیش از 585 میلیارد تومان رسید و منجر به تحقق سود ناخالص 251 میلیارد تومانی در این شرکت شد. لازم به ذکر است درآمد این شرکت از دو محل خدمات پشتيبانی و فروش نرم افزار می باشد.

لازم به ذکر است شناسایی درآمد متفرقه 123 میلیارد تومانی که نسبت به دوره قبل هم افزایش نزدیک به 5 برابری داشته است، از جمله علل رشد سود شرکت در دوره یک ساله می باشد. علت رشد درآمد مذکور فروش ملک از طریق برگزاری مزایده بوده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

52  −    =  48