کمترین سهم تعداد کارتخوان‌های کم و فاقد تراکنش متعلق به کدام شرکت است

شرکت پرداخت الترونیک سداد در دی ماه توانست همچون ماه قبل در بین شرکت‌های PSPکمترین سهم از تعداد کارتخوان‌های کم تراکنش و فاقد تراکنش مالی را از کل کارتخوان‌های فعال سیستمی در اختیار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، با وجود اینکه سهم این شرکت از تعداد کارتخوان‌های کم تراکنش و فاقد تراکنش در دی ماه نسبت به آذر با 0،33 درصد رشد همراه شد و از 7,10 درصد به 7،43 درصد رسید اما همچنان از کمترین سهم برخوردار است.

هر چه این شاخص کمتر باشد نشان از عملکرد بهتر شرکت نسبت به سایر شرکت هاست.

در بین شرکت‌ها فراپردازان آروند امید با 33,27 درصد بیشترین سهم از تعداد کارتخوان‌های کم تراکنش و فاقد تراکنش در دی ماه را کسب کرده که از این لحاظ ضعیف‌ترین عملکرد را به نمایش گذاشته است.

نکته مهم اینکه سهم این شرکت از تعداد کارتخوان‌های کم تراکنش و فاقد تراکنش در دی ماه نسبت به آذر ماه رشد قابل توجه 12،38 درصدی داشته است.

دومین شرکتی که بیشترین سهم این شاخص را در اختیار دارد فن آوا کارت با 32،26 درصد است.

5 شرکت فن آوا کارت، تجارت الکترونیک پارسیان، الکترونیک کارت دماوند، کارت اعتباری ایران کیش و سپ در دی ماه سهم خود را از تعداد کارتخوان‌های کم تراکنش و فاقد تراکنش نسبت به آذر ماه کاهش دادند که بیشترین کاهش‌ها به ترتیب با 2,89 درصد و 2،55 درصد در شرکت های سپ و تجارت الکترونیک پارسیان رخ داد.

سپ در دی ماه موفق شد با کاهش 2،89 درصدی سهم خود از تعداد کارتخوان‌های کم تراکنش و فاقد تراکنش نسبت به آذر و رساندن این شاخص از 10،78 درصد به 7،89 درصد پس از پرداخت الکترونیک سداد در جایگاه دوم کمترین سهم از تعداد کارتخوان‌های کم تراکنش و فاقد تراکنش قرار گیرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

69  +    =  73