همه چیز درباره نرم افزار پرداختی “پرنا”

با نصب پرنا می تونی خرید شارژ ، پرداخت قبض ، پرداخت عوارض و بزرگراهی ، خرید اینترنت و … به راحتی انجام بدی و با خیال راحت به کارای روزانت برسی .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،بانک مسکن نرم‌افزار پرداخت همراه این بانک به نام «پرنا» را طراحی و عملیاتی کرده است. پرنا به دارندگان کارت بانک مسکن خدماتی مانند پرداخت الکترونیک عوارض به صورت مستقیم یا شارژ برچسب ETC، پرداخت اقساط تسهیلات بانک مسکن از تمامی کارت‌های عضو شتاب، ثبت نام در سامانه ETC، استعلام و پرداخت بدهی طرح ترافیک خودرو، خرید شارژ تلفن همراه، پرداخت انواع قبوض خدماتی، کارت به کارت از مبدأ بانک مسکن به تمامی کارت‌های عضو شتاب و خدمات پذیرندگان بانک مسکن (مشاهده و پیگیری تراکنش‌ها) ارائه می‌دهد.

این نرم‌افزار که در پی نیاز به تغییر سبک زندگی مردم در پی شیوع ویروس کرونا طراحی شده است همچون سایر نرم‌افزارهای مشابه خود این مزیت را نسبت به اینترنت بانک دارد که فعال‌سازی آن نیازی به دریافت نام کاربری و رمز عبور ندارد. همچنین مزیت این نرم‌افزارهای همراه بانک در این است که از انتقال وجه ساتنا و پایا با سقف‌های بالاتر نیز پشتیبانی می‌کنند.

در حال حاضر دارندگان دستگاه‌های هوشمند اندرویدی از نسخه اندروید 4.4 به بالا، قادر به نصب و استفاده از نرم افزار پرداخت الکترونیک پرنا هستند. همچنین کاربران دستگاه‌های هوشمند با سیستم عامل IOS نیز می‌توانند از طریق اپ‌استور به صورت مستقیم این نرم‌افزار را نصب کنند.

خدمات پرنا شامل موارد زیر است:

کیف پول

کیف پول پرنا یک کیف پول مجازی در موبایل شما است. امکان پرداخت عوارض بزگراهی ءطرح ترافیک و خدمات گردشگری و … از طریق کیف پول فراهم شده است.

پرداخت قسط

این سرویس شامل پرداخت قسط های بانک مسکن و پیگیری پرداختی های قسط های بانک مسکن می باشد

خدمات خودرو

این سرویس شامل مشاهده و پرداخت بدهی بزرگراهی ، شارژ و پرداخت خدمات بزرگراهی از سامانه ETC بانک مسکن و امکان مشاهده و دریافت گزارش ریز تردد های خودرو و بدهی طرح ترافیک و پرداخت آن می باشد.

سرویس پذیرندگان

از طریق این سرویس پذیرندگان می توانند با شماره پیگیری هر تراکنش از وضعیت آن مطلع گردند و لیست آخرین تراکنش ها را مشاهده نمایند.

پرداخت با بارکد

پرداخت با QR Code از طریق موبایل انجام می‌گیرد. این روش پرداخت یک جایگزین برای انتقال وجه الکترونیکی در محل فروش، با استفاده از درگاه پرداخت است.

قبوض خدماتی

از طریق این سرویس می توانید قبوض خدماتی خود مانند: برق ، گاز ، تلفن ، تلفن همراه ، عوارض شهرداری و .. پرداخت نمایید.

خدمات تلفن همراه

این سرویس شامل خرید شارژ ، اینترنت تلفن همراه می باشد ، همچنین قادر به مشاهده بدهی تلفن همراه اول می باشد.

پرنا علاوه بر کمک به توسعه بانکداری الکترونیک در کشور، اهداف دیگری همچون حذف هزینه‌های ناشی از چاپ پول در کشور وعرضه خدمات پرداخت آسان در بازار مصرف، رفع نگرانی‌ها و مشکلات مردم در پرداخت‌های الکترونیک روزمره و ارائه راهکارهای آسان در زمینه پرداخت پول در بسترهای تجارت الکترونیک را نیز دنبال می‌کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  68  =  78