رتبه اول و دوم برای به پرداخت و سپ در تراکنش ها

عملکرد و رتبه بندی شرکتهای پرداخت در آذر ماه ؛

از بین 12 شرکت پرداخت فعال در کشور بیشترین سهم بازار از لحاظ تعداد تراکنش ها در اختیار شرکتهای به پرداخت ملت و سپ است. حدود 39 درصد از کل تعداد تراکنش های آذر ماه از طریق این دو شرکت انجام گرفت. اختلاف سهم این دو شرکت از لحاظ تعداد تراکنش های آذر ماه فقط 7 صدم درصد بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، شرکت به پرداخت با در اختیار داشتن 19,51 درصد از کل تراکنش ها در آذر ماه در رتبه اول نشست و بعد از آن در فاصله بسیار نزدیکی شرکت سپ با سهم بازار 19,44 درصدی در رتبه دوم جای گرفت.

در آذر ماه 14,31 درصد از کل تراکنش های کشور از طریق شرکت تجارت الکترونیک پارسیان انجام شد تا این شرکت به رتبه سوم پرتراکنش ترین شرکت پرداخت دست یابد.

شرکتهای پرداخت الکترونیک پاسارگاد با در اختیار داشتن 9,80 درصد و فراپردازان آروند امید با 8،16 درصد در جایگاه های چهارم و پنجم این جدول رتبه بندی قرار گرفتند.

اما کمترین تراکنش ها از طریق شرکتهای الکترونیک کارت دماوند، پرداخت الکترونیک سپهر و فن آوا کارت انجام شد. سهم این شرکتها از کل تعداد تراکنش های انجام شده در آذر ماه به ترتیب 0,41 درصد، 1،46 درصد و 1،70 درصد بود.

2،65 درصد از تعداد تراکنش ها نیز از طریق پرداخت نوین آرین صورت گرفت. سهم شرکتهای کارت اعتباری ایران کیش از کل تعداد تراکنش های آذر ماه 7،02 درصد، آسان پرداخت پرشین 7،71 درصد و پرداخت الکترونیک سداد 7،82 درصد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  5