سهم۲۰ درصدی به پرداخت ملت از کل مبلغ تراکنش ها / شرکت های برتر پرداخت در آذرماه کدامند؟

بررسی ها نشان می دهد

بر اساس گزارش اقتصادی شاپرک در پایانی ترین ماه از پاییز سال جاری حدود یک چهارم از کل تراکنش های مبلغی بازار خدمات پرداخت الکترونیک کارتی از طریق شرکت به پرداخت ملت انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از بین 12 شرکت پرداخت فعال در کشور، شرکت به پرداخت ملت در آذر ماه با 19،96 درصد بیشترین سهم بازار مبلغی تراکنش ها را به خود اختصاص داد.

رتبه دوم بیشترین سهم از لحاظ مبلغ تراکنش ها به شرکت سپ با 16,67 درصد اختصاص یافت که با شرکت صدرنشین یعنی به پرداخت ملت حدود 3 درصد اختلاف دارد.

سومین شرکت با بیشترین سهم بازار در آذر ماه به پرداخت الکترونیک سداد اختصاص یافت. 12،49 درصد از کل مبلغ تراکنش های انجام شده در نهمین ماه سال جاری از طریق این شرکت صورت گرفته است.

شرکت های پرداخت الکترونیک پاسارگاد با 12,15 درصد، تاپ با 10،84 درصد و ایران کیش با 10،44 درصد به ترتیب در رتبه های چهارم تا ششم قرار گرفتند.

شرکت آسان پرداخت که 5,92 درصد از تراکنش های ریالی را تجربه کرد در جایگاه هفتم قرار گرفت و پرداخت الکترونیک سپهر با 4،11 درصد به مقام هشتم رسید.

شرکت های الکترونیک کارت دماوند با 0,31 درصد، فراپردازان امید (امیدپی) با 1،30 درصد، فن آوا با 2,80 درصد و پرداخت نوین با 3،01 درصد در پایین ترین رتبه های این جدول قرار گرفته اند و کمترین تراکنش های ریالی از طریق این 4 شرکت انجام شده است.

مبلغ تراکنش

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

84  ⁄  21  =