یکه تازی به پرداخت ملت در بازار ابزار پذیرش موبایلی

سهم شرکت به پرداخت ملت از پاییز امسال به بالای 50 درصد رسید و روند صعودی آن همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،تقریبا کل بازار ابزار پذیرش موبایلی در اختیار چهار شرکت به پرداخت ملت، پرداخت الکترونیک سامان، تجارت الکترونیک پارسیان و آسان پرداخت پرشین است.

شرکت به پرداخت ملت که در حال حاضر بیشترین سه را از تعداد تراکنش های ابزار پذیرش موبایلی در بین کلیه شرکتهای پرداخت در اختیار دارد، طی کمتر از دو سال اخیر موفق شد تا تحول عظیمی در این زمینه ایجاد کند. به طوریکه در ابتدای سال 1400 بیشترین سهم از لحاظ تعداد تراکنش های پذیرش موبایلی با حدود 31 درصد در اختیار شرکت پرداخت الکترونیک سامان بود. به پرداخت هم با 18,10 درصد رتبه دوم را به خود اختصاص داده بود. اما از تیر ماه سال 1400 سهم به پرداخت از تعداد تراکنش های ابزار پذیرش موبایلی با روند صعودی همراه شد و این شرکت تا پایان آذر ماه امسال موفق شد تا بیش از نیمی از سهم این بازار را در اختیار بگیرد.

این در حالی است که شرکت پرداخت الکترونیک سامان از خرداد سال جاری با رفته رفته بخشی از سهم خود را از این بازار از دست داد و سهم این شرکت در پایان آذر 1401 از لحاظ تراکنش های موبایلی به 25,38 درصد رسید. در حالی که در اردیبهشت ماه امسال سهم این شرکت از این بازار 38,24 درصد بود.

سومین شرکتی که بیشترین سهم را در زمینه تراکنش های موبایلی در اختیار دارد تجارت الکترونیک پارسیان با 12,67 درصد است. رتبه چهارم این حوزه نیز به شرکت آسان پرداخت پرشین با 10,59 درصد تعلق یافته است. سهم سایر شرکتهای پرداخت از تراکنش های موبایلی یا صفر است یا بسیار ناچیز و نزدیک به صفر.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  7