اصلی ترین سهم کارتخوان های فروشگاهی در اختیار کدام شرکتهاست؟

شرکت پرداخت الکترونیک سامان با 19،7 درصد فعلا بزرگترین سهم از بازار تعداد تراکنش های فروشگاهی را در دست دارد. دومین بیشترین سهم با 18,51 درصد در اختیار شرکت به پرداخت ملت است. رتبه سوم نیز با 14,76 درصد به شرکت تجارت الکترونیک پارسیان تعلق دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، فراپردازان آروند امید توانست به سرعت رتبه پنجم بیشترین سهم از کارتخوان های فروشگاهی را به دست آورد.

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با 10,48 درصد چهارمین سهم از تعداد تراکنش های فروشگاهی را به خود اختصاص داده است. نکته قابل توجه آنکه شرکت فراپردازان آروند امید که از آذر 1400 فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده در ماه های ابتدایی کمتر از یک درصد از این تراکنش ها را در اختیار داشت اما رفته رفته این سهم را وسعیت بخشید و اکنون با 8,84 درصد پنجمین شرکت بزرگی است که بیشترین سهم از تعداد تراکنش های کارتخوان فروشگاهی را به خود اختصاص داده است.

البته عمده این شرکتها نسبت به ابتدای امسال از لحاظ تعداد تراکنش های فروشگاهی با روند کاهشی مواجه شدند. سهم شرکت پرداخت الکترونیک سامان در این حوزه طی آذر ماه نسبت به فروردین سال جاری 1,29 درصد افت کرده است. آمارها از کاهش 1,26 درصدی این سهم در شرکت به پرداخت ملت در آذر نسبت به ابتدای سال جاری حکایت می کند. این افت در شرکت تجارت الکترونیک پارسیان شدیدتر بود و سهم این شرکت در آذر نسبت به فروردین امسال 3,56 درصد کاسته شده است.

اما شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد که چهارمین سهم بزرگ از تعداد تراکنش های فروشگاهی را به خود اختصاص داده در آذر ماه نسبت به اول امسال سهم خود را 1,7 درصد افزایش داده است. در خصوص شرکت فراپردازان آروند امید این سهم با رشد قابل توجه 7,8 درصدی همراه شده است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  6  =  1