قیمت طلا و سکه امروز ۲ بهمن ۱۴۰۱

قیمت طلا و سکه امروز دوم بهمن 1401 مطابق با روال چند روز گذشته در مسیری افزایشی قرار دارد. این دو فلز ارزشمند اکنون در قله قیمتی خود قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، امروز دوم بهمن 1401 قیمت سکه مطابق با روند افزایشی قیمت دلار، مسیری صعودی را پشت سر می‌گذارد و در قله قیمتی خود ایستاده است.

بر همین اساس قیمت طلای 18 عیار نیز رشد قیمتی دارد و در چهارمین روزی که در کانال دو میلیون تومانی قرار در لحظه تنظین این گزارش دو میلیون و 154 هزار تومان قیمت دارد.

قیمت سکه امامی

امروز معاملات سکه امامی با قیمت 24 میلیون و 851  هزار تومان بازگشایی شده و در تا کنون نیز بر روی همین قیمت ایستاده است. حباب این سکه چهار میلیون و 392 هزار تومان برآورد می‌شود.

  قیمت سکه بهار آزادی

قیمت سکه بهار آزادی نسبت به نرخ بازگشایی بازار روندی نزولی و نسبت به آخرین قیمت دیروز مسیری افزایشی را طی کرده است. در حال حاضر این نوع سکه 23 میلیون و 298 هزار تومان قیمت دارد و نرخ روز گذشته آن 23 میلیون و 901 هزار تومان ثبت شده و حباب آن نیز دو میلیون و 900 هزار تومان است.

قیمت نیم سکه

امروز معاملات نیم سکه در سطح 14 میلیون و 700 هزار تومان آغاز شد و تا کنون در همین قیمت بوده، حباب این نوع سکه نیز در حال حاضر چهار میلیون و 494 هزار تومان است.

قیمت ربع سکه

قیمت ربع سکه هم امروز افزایشی است. معاملات ربع سکه امروز در سطح 10 میلیون و 100 هزار تومان آغاز شد و هنوز در همین سطح است. حباب ربع سکه در حال حاضر پنج میلیون و 50 هزار تومان است.

قیمت سکه گرمی

قیمت سکه گرمی امروز نسبت به روز گذشته 200 هزار تومان افزایش داشته و پنج میلیون و 200 هزار تومان قیمت خورده است. حباب این سکه کوچک نیز به دو میلیون و 491  هزار تومان رسیده است.

روز گذشته بازار سکه در دست خریداران بود و با افزایش قیمت سکه مجددا خریدهای هیجانی در سطح جامعه افزایش پیدا کرده است. از سوی دیگر سطح انتظارات تورمی افزایش یافته و این دو عاملی برای صعود قیمتی بازار طلا و سکه بوده‌اند. البته کارشناسان در این مورد بهای انس جهانی را نیز دخیل می‌دانند.

منبع: تجارت نیوز

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

32  −  27  =