آغاز اجرای طرح کیف پول الماس بانک رفاه کارگران

با هدف ایجاد بستر خرید اقساطی کالاهای زود مصرف از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اجرای سراسری طرح “کیف پول الماس” بانک رفاه کارگران آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک و نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این طرح از جمله طرح‌های اعتباری ارائه شده در “سامانه بتا” بانک رفاه است که در فاز نخست به منظور بهره‌برداری توسط بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی اجرایی شده است.

بر اساس این گزارش، کاربران سامانه مذکور می‌توانند با استفاده از این طرح، بخشی از اعتبار اختصاص داده شده به خود را برای خرید اقساطی حضوری یا غیرحضوری کالاهای سوپرمارکتی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای معرفی شده، با استفاده از “اپلیکیشن کیف پول”، مصرف کنند.

شایان ذکر است، مشتریان علاقه‌مند به استفاده از این طرح می‌توانند ضمن مراجعه به سامانه بتا و انجام احراز هویت و اعتبارسنجی برخط، نسبت به نصب برنامه موبایلی مربوطه اقدام کنند.

خدمات سامانه “بتا” بانک رفاه کارگران را بشناسیم

بستر تامین اعتبار (بتا) برای مشتریانی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند، محیط و بستری است که توسط بانک رفاه کارگران، به منظور ارائه و تعریف طرح های مختلف تامین اعتبار و حمایتی فراهم شده است.

زیر ساختی آنلاین به منظور ارائه خدمت برداشت تجمعی اقساط و سایر طرح های اعتباری و اقساطی به مشتریان بانک رفاه است که در آن، فرایند ارائه خدمت الماس رفاه (برداشت تجمعی اقساط)  شامل تأیید اجازه نامه، اعتبارسنجی متقاضیان خدمت خرید کالا و خدمات، ثبت نام پذیرندگان، انتخاب تأمین کنندگان کالا و خدمات، ثبت جدول اقساط و… به صورت کاملا مکانیزه و آنلاین انجام می شود.

دسترسی به سامانه “بتا” از طریق نشانی اینترنتی beta.refah-bank.ir برای مستمری بگیران و تامین کنندگان متقاضی استفاده از این خدمت بر بستر اینترنت مهیا شده است.

مزایای استفاده از سامانه بتا

مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک دریافت می کنند از طریق این سامانه می‌توانند نسبت به تهیه کالا و خدمات مورد نیاز خود به صورت اقساطی اقدام کنند.

ویژگی ها و امکانات سامانه بتا عبارتند از:

  • مکانیزه بودن کامل فرآیند استفاده از طرح “الماس رفاه” برای مستمری بگیران و پذیرندگان
  • ارائه پنل اختصاصی به مستمری بگیران به منظور مشاهده آنلاین وضعیت خرید کالا، تعداد و مبالغ اقساط، وضعیت پرداخت اقساط و …
  • امکان مشاهده آنلاین فروشگاه ها و مراکز طرف قرارداد بانک برای مستمری بگیران
  • استعلام احراز هویت و اعتبارسنجی آنلاین مستمری بگیران هنگام ثبت نام
  • امکان تایید آنلاین اجازه نامه برداشت از حساب توسط مستمری بگیران بدون نیاز مراجعه به شعب بانک
  • حذف مراجعات حضوری مستمری بگیران به شعب بانک برای احراز هویت و تایید اجازه نامه
  • امکان تبادل آنلاین اعتبار مستمری بگیران با سایر سامانه های فروشندگان کالا و خدمات
  • ثبت آنلاین درخواست همکاری پذیرندگان با بانک برای استفاده از این خدمت
  • مدیریت متمرکز فروش اقساطی پذیرندگان از طریق پنل اختصاصی ایشان در سامانه

چگونگی انجام مراحل استفاده از سامانه بتا

متقاضیان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://beta.refah-bank.ir و از طریق صفحه اصلی سامانه بتا، با ثبت اطلاعات رفاه کارت و دریافت رمز یکبار مصرف، وارد سامانه بتا شوند و نسبت به خرید کالا و خدمات از پذیرندگان طرف تفاهمنامه با بانک رفاه استفاده کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

75  ⁄    =  25