تخصیص اعتبار ۵ هزار میلیاردی برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی

مدیرعامل بانک کشاورزی خبر داد:

مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: یک هزار میلیارد تومان از مجموع پنج هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیصی برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی، پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، فرشید فرخ نژاد، مدیرعامل بانک کشاورزی از تخصیص پنج هزار میلیارد تومان برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی خبر داد و افزود: یک هزار میلیارد تومان از این مبلغ پرداخت و مابقی به همه استان‌های کشور ابلاغ شده است.

مدیرعامل بانک کشاورزی تصریح کرد: در مرحله اول پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی حدود ۲ هزار میلیارد تومان اختصاص یافته است و در صورتی که تقاضا باشد و مشتریان بتوانند مستندات را کامل کنند، مابقی اعتبارات به این بخش ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به بیش از ده هزار میلیارد تومان رسیده و این بخشی از تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی است.

فرخ نژاد همچنین از افزایش ۲ برابری تسهیلات بانک کشاورزی خبر داد و گفت: تا امروز بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان در بانک کشاورزی تسهیلات پرداخت شده است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۲ برابر افزایش داشته‌ است.

به گفته وی، در سال جاری متناسب با سیاست‌های کشور، تکالیف قانونی ابلاغی به بانک، ظرفیت‌ها و منابع بانکی، تخصیص اعتبار انجام می‌گیرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×  1  =