افزایش سرمایه ۶۰ میلیارد تومانی از محل سود انباشته و انتشار سهام جدید تاپکیش

با پیشنهاد سهامداران صورت گرفت؛

مجمع عمومی فوق العاده تاپکیش در تاریخ 19 دی ماه& 1401 در سالن اجتماعات گروه داده‌پردازی پارسیان برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در این مراسم که با شرکت نمایندگان بانک پارسیان، گروه داده‌پردازی پارسیان، صبا تامین پارسیان، تابان آتی پرداز، تجارت الکترونیک پارسیان، تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین، صندوق بازارگردانی لوتوس پارسیان، مدیرعامل شرکت تاپکیش، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار بازرس قانونی و با حضور ۷۸.۱۰ درصد سهامداران برگزار شده بود، ابتدا دکتر نوید غلامی مدیر عامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش (تاپکیش) اقدام به ارایه گزارشی از عملکرد و برنامه‌های آتی شرکت برای حاضرین نمود.

افزایش سرمایه شرکت از جمله مواردی بود که مدیرعامل تاپکیش به تشریح آن برای سهامداران پرداخت.

دکتر غلامی با تبیین طرح افزایش سرمایه شرکت اقدام به بیان اهداف آن پرداخت. استفاده از مزایای معافیت مالیاتی موضوع بند (ف) تبصره 2 قانون بودجه سال 1401، افزایش توان مالی و نقدینگی شرکت به منظور تامین سرمایه در گردش مورد نیاز به همراه اصلاح ساختار مالی از جمله این اهداف از سوی وی عنوان شد.

واردات 24 هزار دستگاه کارتخوان و کاهش مدت تولید محصولات کارتخوان شرکت به کمتر از پنج ماه از جمله نتایج این افزایش سرمایه خواهد بود.

وی تولید و فروش ۴۰ هزار پایانه فروشگاهی، ۱۲ هزار پایانه فروشگاهی سیار به شرکت تاپ، ۳۰ هزار پایانه فروشگاهی به شرکت به پرداخت ملت به همراه تامین حدود 1000 عدد رول جامبو به شرکت تاپ را از مهم‌ترین برنامه‌های کوتاه‌ مدت شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش (تاپکیش) عنوان کرد.

توسعه و ارتقا منابع انسانی، ایجاد اقدامات لازم جهت راه اندازی و عملیاتی کردن خطوط تولید و تعمیرات کارخانه پرند نیز از دیگر برنامه‌های آتی تاپکیش بود که دکتر غلامی وعده‌ آن را به سهامداران داد.

در ادامه سهامداران نیز به صورت مستقیم به بیان نظرات، خواسته‌ها و پیشنهادات خود پرداختند.

افزایش سرمایه 600 میلیارد ریالی از محل سود انباشته و انتشار سهام جدید از مهم‌ترین مواردی بود که با پیشنهاد سهام داران و نظارت نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار توسط مجمع به تصویب رسید.

در پایان دکتر علی رضا خدا کرمی رئیس مجمع از حضور سهامداران و مدعوین در مجمع عمومی فوق العاده شرکت تقدیر و تشکر کردند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

20  −    =  14