آغاز ارائه تنخواه کارت ایران زمین به مشتریان حقوقی

با هدف افزایش رضایت مشتریان و تسهیل در روند پرداخت های غیرحضوری، صدور کارت تنخواه ویژه اشخاص حقوقی در بانک ایران زمین، آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،کارت تنخواه ویژه مشتریان حقوقی، کارتی است؛ پیش‌پرداخته با ماهیت بن‌کارت، که در اختیار شرکت‏‏ یا سازمان قرار می‌گیرد و صرفاً به نام و به درخواست سازمان با اعتبار سه ساله صادر می شود.

لازم به ذکر است دارنده کارت تنخواه می تواند از کلیه پایانه های فروش فروشگاهی و درگاه‌های خرید اینترنتی، خرید و همچنین قبوض خدمات شهری خود را از تمام ابزارهای پرداخت عضو شبکه شتاب، پرداخت کند.
یکی از چالش‌های بزرگ کسب‌و‌کارها به ویژه سازمان‌های بزرگ، مدیریت هزینه‌های خرد است که از طریق حساب تنخواه‌گردان انجام می‌شود. روش‌های سنتی درگیرشدن حساب شخصی تنخواه‌داران هم برای صاحب حساب و هم سازمان، چالش‌هایی را به همراه دارد. در چارچوب حساب دیجیتال تجاری، سرویس تنخواه‌گردان پیش‌بینی شده تا عملیات مربوط به تنخواه‌گردان ذیل حساب اصلی سازمان انجام شود تا مشکلات قبلی مرتفع شده و نظارت و پیگیری تراکنش‌های مربوط به تنخواه‌گردان به نحو کامل‌تری اعمال شود.

مزایا؛

صدور وجوه تنخواه به اسم افراد و ایجاد چالش مالیاتی برای ایشان؛ رصد گزارش‌ها در لحظه؛ افتتاح حساب دو امضایی برای ایجاد محدودیت؛ محدودیت تعداد کارت‌های تنخواه‌دار و نیاز به افتتاح حساب‌های اضافه برای گرفتن کارت بیشتر؛ عدم امکان ایجاد محدودیت در سقف مالی افراد.
لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×  5  =