رونمایی از نت بانک جدید بانک سامان/ ثبت قراردادهای بورسار در اینترنت بانک

بانک سامان نت بانک جدید خود را رونمایی و در اختیار مشتریان قرار داد.کاربران در نت بانک جدید سامان توانایی ثبت درخواست افزودن عقد قرارداد بورسار از اینترنت بانک را خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک و نقل از سامان رسانه، بانک سامان از نت بانک جدید خود رونمایی و آن را در اختیار مشتریان خود قرار داد.
در نت بانک جدید بانک سامان علاوه بر بهبود فضای کاربری و دسترسی‌ها، خدمات جدیدی نیز در اختیار کاربران قرار گرفته است.
بر این اساس، کاربران در نت بانک جدید سامان توانایی ثبت درخواست افزودن عقد قرارداد بورسار از اینترنت بانک را خواهند داشت. همچنین سرویسهای مربوط به عودت چک صیادی در نت بانک جدید ارائه شده است.
در کنار این درخواست نمایش نام تایید کنندگان کارپوشه در رسید چاپی انتقال وجه کارتابلی در اینترنت بانک، درخواست افزایش تعداد رکوردهای هر صفحه در خروجی صورتحساب به فرمت pdf در اینترنت بانک، درخواست امکان تعیین ترتیب برای امضا داران در انتقال وجه کارتابلی، امکان پیوست نمودن فایل هنگام ثبت انتقال وجه کارتابلی، امکان تخصیص نام کاربری نت بانک شخصی برای تعریف کاربر مجازی از دیگر قابلیت‌هایی است که در نت بانک جدید بانک سامان عرضه شده است.
نت بانک جدید بانک سامان هم اکنون از آدرس ib.sb24.ir آماده ارائه خدمات به مشتریان است.

کلید این شعبه در دست شماست

کاهش هزینه‌های دریافت خدمات بانکی برای مشتری، یکی از اهداف اساسی ما برای راه‌اندازی بانکداری مدرن و از اصلی‌ترین ارکان آن یعنی اینترنت‌بانک در کشور بوده است. با نت‌بانک سامان، زمان و مکان جغرافیایی مانعی برای دسترسی شما به خدمات بانکداری نخواهد بود. می‌توانید امور بانکی‌تان را صرف‌نظر از این‌که در کدام شعبه حساب دارید، از طریق یک شعبه مجازی متعلق به خود، در منزل، دفتر کار یا حتی سفر انجام دهید.

کلیپ آموزشی کار با نت بانک شرکتی را مشاهده کنید:

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +  1  =