مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی ملت

قطعاً اطلاع از مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی ملت، برای بیمه‌گزاران این شرکت بسیار با اهمیت است. شرکت بیمه ملت یکی از شرکت‌های بیمه‌ای است که با بیش از ۱۸۰۰ شعبه فعال در حال خدمات رسانی به بیمه شده‌ها است. همچنین بیمه تکمیلی یکی از بیمه‌نامه‌هایی است که استقبال از آن هر روز بیشتر و بیشتر شده و در این شرکت بیمه عرضه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، می‌توان فهرست کامل مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی ملت را به صورت کلی دریافت کرد تا هنگام بروز بیماری و مواجه شدن با هزینه‌های خدمات درمانی به آن مکان‌ها مراجعه کرد.

بیشتر افراد با بیمه تکمیلی آشنا هستند و می‌دانند که این بیمه‌نامه برای جبران خسارت‌های مازاد درمان و بیماری طراحی شده تا هزینه‌هایی که در بیمه پایه تحت پوشش نیست را جبران خسارت کند.

در این مطلب سعی داریم درباره بیمه تکمیلی و مراکز طرف قرارداد یکی از شرکت‌های بیمه‌ای به نام بیمه ملت توضیحاتی ارائه کنیم؛ با ما تا انتهای متن همراه باشید.

بیمه تکمیلی ملت چیست؟

بهتر است قبل از آشنایی با مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی ملت، ماهیت این بیمه نامه را بشناسید. همان‌طور که می‌دانید بیمه‌های ارتش، خدمات درمانی و تامین اجتماعی جزء بیمه‌های پایه هستند و تنها بخشی از هزینه‌های درمان را پرداخت می‌کنند.

از این رو با خرید بیمه تکمیلی می‌توان تحت پوشش درمان انواع بیماری، جراحی‌ها و آزمایش‌ها قرار گرفت تا میزان هزینه‌های ایجاد شده کاهش پیدا کند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، مطلب بیمه تکمیلی چیست را بخوانید!

بیمه تکمیلی ملت در طرح‌های متنوع انفرادی، گروهی و خانواده ارائه می‌شود که هریک از آن‌ها پوشش‌ها و سقف تعهدات مشخص دارند. اما نکته مهم در تمام این طرح‌ها را می‌توان یکسان بودن بیمارستان‌های طرف قرارداد بیمه تکمیلی ملت دانست. در حقیقت فهرست کامل مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی ملت در این مطلب ارائه می‌شود تا با نگاهی مختصر با این مراکز بیشتر آشنا شوید.

بیمه تکمیلی ملت مراکز درمانی متنوعی را در سراسر ایران و شهرهای بزرگ راه اندازی کرده تا به راحتی بتوان از خدمات این بیمه نامه استفاده کرد. مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی ملت در برخی از شهرهای بزرگ را عنوان خواهیم کرد.

مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی ملت در تهران

بیمه ملت در شهر بزرگ تهران ۴۶۲ مراکز درمانی و پزشکی دارد که مشمول: بیمارستان، درمانگاه، کلینیک، مطب‌های دندانپزشکی، داروخانه، آزمایشگاه، مراکز تصویربرداری و رادیولوژی می‌شود. همچنین سایر مراکز درمانی که شرکت بیمه ملت در شهر تهران برای خدمات پزشکی در نظر گرفته است عبارتند از:

  • فیزیوتراپی
  • مرکز رادیوتراپی و پزشکی هسته‌ای
  • اکو و تست ورزش
  • شنوایی سنجی و سمعک
  • مرکز خدمات بالینی در منزل

مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی ملت در تهران با ۱۴۳ آزمایشگاه، ۴۲ رادیولوژی، ۸ داروخانه، ۹۴ بیمارستان و ۶۷ مرکز تصویربرداری آماده خدمات رسانی به بیمه شده‌ها است.

مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی ملت در اصفهان

اصفهان هم یکی دیگر از شهرهای بزرگ کشور است که به دلیل استقبال افراد از بیمه تکمیلی ملت، تعداد مراکز قابل توجهی دارد. ۱۴ مرکز بستری و بیمارستانی در این شهر برای تمام بیمه‌گزارها در نظر گرفته شده تا بدون دغدغه دسترسی راحتی به این مراکز داشته باشند.

همچنین برای خدمات مختلف آزمایشگاهی و پاتولوژی تعداد ۳۸ مرکز را در نظر گرفته است تا بیمه شده‌ها بتوانند به این مراکز مراجعه کنند. تعداد ۱۵ مرکز تصویربرداری هم در نظر گرفته شده تا بتوان عکس‌های مرتبط با سی تی اسکن یا ام آر آی را انجام داد.

مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی ملت در اهواز

بیمه ملت در شهر بزرگ اهواز با ۲۵ بیمارستان قرارداد دارد تا به راحتی بتوان مراحل بستری و درمان بیماری را طی کرد. همچنین ۲۸ مرکز تصویر برداری، ۳۲ مرکز رادیولوژی، ۴۰ آزمایشگاه و ۳۳ داروخانه با این شرکت قرارداد دارند تا در صورت لزوم بتوان به این مراکز مراجعه کرد و هزینه‌های درمان تکمیلی را تا حدود زیادی جبران کرد.

مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی ملت در مشهد

شهر مشهد با توجه به تردد زیارتگاهی که دارد همیشه جزو الویت‌های شرکت بیمه ملت بوده تا بتواند بهترین خدمات درمانی را در این شهر ارائه کند.

از این رو برای بیمه تکمیلی خود تعداد ۱۸ مرکز بستری بیمارستانی، ۳۶ آزمایشگاه، ۱۱ مرکز رادیولوژی و ۱۳ مرکز تصویربرداری را برای تمام بیمه شده‌ها و بیمه‌گزار‌های بیمه تکمیلی ملت در نظر گرفته است.

بهتر است اگر تحت پوشش بیمه تکمیلی ملت هستید در صورت بروز بیماری یا نیاز به خدمات پزشکی به مراکز طرف قرارداد بیمه ملت مراجعه کنید تا هزینه‌های درمانی برای شما کاهش پیدا کند یا به صفر برسد.

همچنین بیمه ملت با در نظر گرفتن ۲ داروخانه، شرایط استفاده از دریافت نسخه را راحت‌تر کرده و می‌توان برای خدمات سرپایی به ۵ درمانگاه طرف قرارداد بیمه ملت مراجعه کرد.

مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی ملت در شیراز

 

مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی ملت

شیراز یکی دیگر از شهرهای پر رفت و آمد است که سالانه تعداد افراد زیادی به آن سفر می‌کنند. از این رو بیمه ملت برای حوادث ناگهانی بیماری و خدمات پزشکی افراد با تعداد ۱۳ مرکز بستری بیمارستانی همراه با ۲۱ مرکز تصویربرداری و رادیولوژی طرف قرارداد است.

در مراکز تصویربرداری و رادیولوژی می‌توانید به راحتی هرگونه آزمایش‌های سی تی اسکن یا ام آر آی خود را تا سقف تعهدات بیمه‌گر انجام دهید. همچنین برای اهالی شهر شیراز که از بیمه تکمیلی استفاده می‌کنند تعداد ۱۲ داروخانه در نظر گرفته شده است.

مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی ملت در قزوین

بیمه تکمیلی ملت در شهرهای مختلف قزوین با مراکز درمان متنوعی طرف قرارداد است. تعداد بیمارستان‌های طرف قرارداد بیمه تکمیلی ملت در شهر قزوین ۸ مرکز است که پراکندگی مناسبی در شهر دارد و دسترسی به آن‌ها آسان است.

همچنین در قزوین ۲۰ آزمایشگاه، ۴ مرکز تصویربرداری و ۴ مرکز رادیولوژی وجود دارد که با بیمه تکمیلی ملت قرارداد داشته و خدمات درمان و پزشکی را به بیمه شده‌های بیمه تکمیلی شرکت ملت ارائه می‌کنند. البته در این شهر ۲ داروخانه در نظر گرفته شده تا نسخه‌های درمان بیماری را دریافت کرد.

مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی ملت در یزد

. تعداد ۱۵ آزمایشگاه برای انجام آزمایش‌های مختلف طرف قرارداد بیمه ملت است که به راحتی می‌توان به آن‌ها مراجعه کرد. همچنین در صورت نیاز به مراکز تصویربرداری برای سی تی اسکن یا ام آر آی می‌توان از ۸ مرکز تصویربرداری و رادیولوژی استفاده کرد. دقت کنید که بیمه ملت در شهر یزد با ۷ داروخانه قرارداد دارد تا دسترسی برای تهیه داروها راحت‌تر باشد.

مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی ملت در کرمانشاه

بیمه تکمیلی ملت با تعداد ۲۴ آزمایشگاه، ۹ مرکز درمانی و ۱۰ مرکز تصویربرداری در شهر کرمانشاه طرف قرارداد است. در صورتی که نیاز به آزمایش یا گرفتن عکس‌های سی تی اسکن و ام آر آی داشته باشید کافی است که به یکی از مراکز طرف قرارداد بیمه تکمیلی ملت مراجعه کنید. همچنین بیمه تکمیلی در شهرهای مختلف کرمانشاه مانند: سرپل ذهاب، پاوه، غرب و کنگاور هم با مراکز متنوعی طرف قرارداد است.

مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی ملت در مازندران

 

آگاهی از مراکز طرف قرارداد بیمه تکمیلی ملت در مازندران

در شهرهای مختلف مازندران مانند: شیرگاه، خزرشهر، مرزن‌ آباد، آمل، بابل، نور، نوشهر، محمودآباد، چالوس و رامسر تعداد ۱۹۰ مرکز درمانی برای ارائه خدمات پزشکی طرف قرارداد بیمه تکمیلی ملت هستند.

همچنین در شهر ساری ۳ مرکز بستری بیمارستانی، ۱۰ مرکز تصویربرداری، ۴ مرکزی رادیولوژی و ۱ داروخانه در نظر گرفته شده تا دسترسی به مراکز برای بیمه شده‌های بیمه ملت راحت‌تر شود.

به طور کلی شرکت بیمه ملت شرایطی را ایجاد کرده تا همه افراد تحت پوشش بیمه تکمیلی بتوانند از خدمات ارزنده این مجموعه استفاده کنند و  هزینه‌های خود را کاهش دهند.

خرید بیمه تکمیلی ملت

به طور حتم بیمه تکمیلی ملت یکی از بیمه نامه‌های درمان با ویژگی‌ها و پوشش‌ها متنوع است که افراد زیادی از آن استقبال کرده‌اند. اگر شما هم می‌خواهید که از خدمات این بیمه نامه بهره‌مند شوید کافی است که به سایت‌های ارائه دهنده این بیمه که کارگزاری‌های آنلاین بیمه هستند، مراجعه کنید و تنها با انتخاب بیمه‌نامه و شرکت بیمه، شرایط و پوشش‌های  بیمه تکمیلی ملت را مشاهده و در نهایت خرید بیمه تکمیلی ملت را از اینجا نهایی سازید.

نمی‌توان گفت که بیمه تکمیلی ملت بهترین بیمه درمان است اما با توجه به مواردی که ذکر شد، در بین بهترین‌ها قرار می‌گیرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  82  =  85