کارنامه بانک تجارت در ۹ ماهه ۱۴۰۱/ رشد ۷۷ درصدی درآمد تسهیلات

بر اساس گزارش های منتشر شده در کدال، مجموع درآمد تسهیلات بانک تجارت در بازه زمانی 9 ماهه منتهی به آذر 1401 به حدود 37 هزار میلیارد تومان رسید که مقایسه آن با مدت مشابه سال قبل حاکی از افزایش قابل توجه 77 درصدی این درآمدها می باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بانک تجارت با ارزش بازاری بیش از 34 همت، در آذر ماه موفق به شناسایی درآمد تسهیلات 4.768 میلیارد تومانی شد.

بررسی روند درآمد تسهیلات در این بانک نشان می هد در 3 ماهه فصل پائیز درآمد مذکور موفق به حفظ روند صعودی خود شده، به طوری که در آذر ماه بیشترین میزان درآمد در سال 1401 را تجربه نموده است.

مجموع درآمد تسهیلات در بازه زمانی 9 ماهه منتهی به آذر 1401 به حدود 37 هزار میلیارد تومان رسید که مقایسه آن با مدت مشابه سال 1400 حاکی از افزایش قابل توجه 77 درصدی این درآمدها می باشد.

مجموع سایر درآمدهای بانک (شامل درآمد سپرده گذاری، درآمد اوراق بدهی، درآمد سرمایه گذاری ها و درآمد کارمزد) نیز در مدت زمان مورد بررسی به بیش از 14 هزار میلیارد تومان بالغ گردید.

از سوی دیگر سود پرداختی به سپرده های سرمایه گذاری شده در بانک تجارت در آذر ماه و در 9 ماهه به ترتیب3.454 میلیارد تومان و 28.311 میلیارد تومان گزارش شده است.

این بانک در بازه زمانی مورد گزارش تراز عملیاتی مثبت 8.457 میلیارد تومانی را به ثبت رساند که مقایسه آن با ماه های قبل حاکی از رشد تراز مثبت بانک تجارت می باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  2