بانک صادرات ایران همچنان در اوج/تراز عملیاتی در ۹ ماهه مثبت بود

بررسی عملکرد 9 ماهه منتهی به آذر ماه بانک صادرات ایران حاکی از آن است که این بانک در مجموع بیش از 29 هزار میلیارد تومان درآمد تسهیلات شناسایی نمود. تفاوت میان درآمد تسهیلات محقق شده و سود سپرده های پرداختی حاکی از تحقق تراز عملیات بانکداری مثبت 4.435 میلیارد تومانی این بانک در دوره زمانی مورد اشاره بوده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بانک صادرات ایران گزارش عملکرد آذر ماه خود را منتشر نمود. این بانک در 9 ماهه منتهی به آذر 1401 در مجموع بیش از 29 هزار میلیارد تومان درآمد تسهیلات شناسایی نمود.

بررسی گزارش عملکرد این بانک در سال 1401 نشان می دهد درآمد تسهیلات با افت و خیز فراوان همراه بوده است و در آذر با شناسایی درآمد 3.362 میلیارد تومان شاهد رشد آن نسبت به مهر و آبان ماه سال جاری بودیم.

سود پرداختی به سپرده های سرمایه گذاری شده در بانک صادرات ایران در آذر ماه به حدود 2.943 میلیارد تومان رسید و به این ترتیب جمع سود پرداختی در بازه زمانی 9 ماهه سال 1401 به حدود 25 هزار میلیارد تومان رسید.

تفاوت میان درآمد تسهیلات محقق شده و سود سپرده های پرداختی حاکی از تحقق تراز عملیات بانکداری مثبت 4.435 میلیارد تومانی این بانک در 9 ماهه سال جاری می باشد.

لازم به ذکر است مانده سپرده ها در پایان دوره زمانی مورد بررسی در بانک صادرات ایران نزدیک به 498 هزار میلیارد تومان بوده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×  2  =