ممنوعیت جابجایی مسافر بین‌ شهری با تاکسی‌ اینترنتی/ واکنش پلیس چه بود؟

امروز تصویر نامه‌ای در فضای مجازی منتشر شده است که حاکی از ممنوع شدن جابجایی مسافر بین‌شهری توسط تاکسی‌های اینترنتی است. اما پس از انتشار این نامه پلیس راهور اعلام کرد هنوز در حال بررسی صحت و سقم نامه است و بر این اساس این نامه و دستور هنوز نه تأیید و نه تکذیب شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از پیش از ظهر امروز تصویر نامه‌ای در فضای مجازی منتشر شده است که حاکی از ممنوع شدن جابجایی مسافر بین‌شهری توسط تاکسی‌های اینترنتی است.

در این نامه پلیس راهور اعلام کرد جابه‌جایی مسافر بین شهری توسط تاکسی‌های اینترنتی ممنوع است و بر این اساس از تردد خودروهای پلاک شخصی حامل مسافر، جلوگیری خواهد شد.

همچنین در این نامه عنوان شده فعالیت به عنوان راننده در جاده‌های کشور نیازمند طی مراحل قانونی و گرفتن برخی مجوزها است که برخی از این مجوزها را هیچ یک از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی ندارند.

اما پس از انتشار این نامه پلیس راهور اعلام کرد هنوز در حال بررسی صحت و سقم نامه است و بر این اساس این نامه و دستور هنوز نه تأیید و نه تکذیب شده است.

گفتنی است این ممنوعیت در‌حالی به‌تازگی ابلاغ شده که برخی از تاکسی‌های اینترنتی مدت‌هاست نسبت به جا‌به‌جایی مسافران در مسیرهای برون‌شهری اقدام می‌کنند.

اسنپ نیز اخیراً امکان سفر بین‌شهری را از شهریور‌ماه امسال کلید زده و به‌تازگی تبلیغات گسترده‌ای برای اطلاع‌رسانی نسبت به این موضوع انجام داده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

50  ⁄  5  =