سود سهام عدالت امروز واریز می شود+ جزئیات

مرحله نخست سود سهام عدالت سال ۱۴۰۰، امروز چهارشنبه واریز می‌شود. برای سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی مبلغ ۶۰۰ هزار تومان، سبد یک میلیون تومانی نیز مبلغ یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان و برای سایر طبقات سهام عدالت هم به تناسب واریز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، سرانجام و طبق وعده‌ای که داده شده بود، مرحله نخست سود سهام عدالت امروز چهارشنبه 30 آذرماه واریز خواهد شد. مبلغ سود پرداختی در مرحله اول با توجه به میزان سهام عدالت هر فرد متفاوت خواهد بود.

بر این اساس، برای سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی مبلغ ۶۰۰ هزار تومان، سبد یک میلیون تومانی نیز مبلغ یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان و برای سایر طبقات سهام عدالت هم به تناسب واریز خواهد شد.

به گفته مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، مجموع سود سبد سهام عدالت باغ بر ۶۴ هزار میلیارد تومان است که نسبت به سال ۱۳۹۹ بیش از دو برابر شده است.

از این مبلغ در مرحله اول، ۲۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به حساب سهامداران واریز خواهد شد.

وی بر این موضوع تاکید کرده است که سهامداران عدالت برای دریافت سود، حتما باید اطلاعات خود را در سامانه سجام تکمیل کرده باشند.

تا کنون حدود ۴۴ میلیون نفر اطلاعات خود را تکمیل کرده و حدود ۱.۵ میلیون نفر از سهامداران عدالت اطلاعات خود را در این سامانه تکمیل نکرده اند که امکان واریز سود برای این افراد وجود ندارد.

بر این اساس، باقی مانده سود با تکمیل واریزی شرکت‌های سرمایه‌پذیر تا قبل از سال به صورت کامل پرداخت خواهد شد.

چه کسانی منتظر واریز سود سهام نباشند؟

جاماندگان و وراث نباید ظرف این چند روز منتظر واریز این سود باشند. چون اگرچه دولت وعده داده به ۳.۵ میلیون نفر جامانده،‌ سهام عدالت بدهد اما روند پرداخت سهام عدالت به این گروه هنوز طی نشده و این افراد همچنان مشمول سهام عدالت نشده‌اند و باید منتظر باشند.

چراکه بر اساس وعده‌ها تا پایان سال مشمول دریافت سهام می‌شوند. وراث متوفیان هم جزو همین گروه هستند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×  1  =