حمیدرضا فتحی‌بیرانوند قائم‌مقام مدیرعامل بانک رفاه کارگران شد

طی حکمی از سوی دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران، دکتر حمیدرضا فتحی‌بیرانوند عضو هیئت‌مدیره این بانک با حفظ سمت به عنوان قائم‌مقام مدیرعامل منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک و نقل ازروابط عمومی بانک رفاه کارگران، مدیرعامل بانک رفاه کارگران طی سخنانی در مراسم معارفه قائم‌مقام مدیرعامل این بانک، گفت: دکتر فتحی‌بیرانوند دارای تجارب ارزشمندی در حوزه بانکداری است و بدون شک با انتصاب به عنوان قائم‌مقام مدیرعامل بانک رفاه کارگران بستر بهره‌مندی از این تجارب، بیش از پیش فراهم خواهد شد.

دکتر للـه گانی افزود: انتصاب دکتر فتحی‌بیرانوند به عنوان قائم‌مقام مدیرعامل بانک رفاه کارگران، پس از طی فرایند مربوطه در بانک مرکزی و تایید این بانک انجام شد.

دکتر فتحی‌بیرانوند نیز طی سخنانی در این مراسم با قدردانی از اعتماد دکتر للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران، گفت: جایگاه قائم مقام مدیرعامل، جایگاه اجرایی است و امیدوارم با همکاری و همیاری تمامی مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران بتوانم در این مسئولیت جدید، اثربخش عمل کنم.

وی تصریح کرد: سرآمدی همکاران بانک رفاه کارگران در شبکه بانکی کشور باعث شده است تا شاهد بهره‌مندی سایر بانک‌ها از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آنان در مقام مدیرعامل و هیئت مدیره باشیم و خدمت در جمع این عزیزان برای من باعث افتخار است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  4  =  1