رشد ۹۶ درصدی درآمدهای عملیاتی تنوین

در شش ماهه منتهی به شهریور 1401 ثبت شد

شرکت تامین سرمایه نوین با نماد تنوین در بازار بورس و با سرمایه ۲۰ هزار میلیارد ریالی از رشد ۹۶ درصدی درآمدهای عملیاتی خود نسبت به دوره مشابه ۶ ماهه سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکت تامین سرمایه نوین با نماد تنوین در بازار بورس و با سرمایه ۲۰ هزار میلیارد ریالی از رشد ۱۱۳ درصدی سود هر سهم شرکت در اطلاعات و صورت‌‌های مالی ‌میان‌دوره‌‌ای تلفیقی ۶ ماهه خبر داد.

این شرکت در اطلاعات و صورت‌‌های مالی میان‌دوره‌‌ای تلفیقی ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۱ که به صورت حسابرسی شده در کدال منتشر شده، اعلام کرده که درآمدهای عملیاتی شرکت در این دوره معادل ۱۲ هزار و ۷۶ میلیارد ریال بوده که از رشد ۹۶ درصدی نسبت به دوره مشابه ۶ ماهه سال گذشته برخوردار بوده و طی بررسی به‌عمل آمده از صورت‌‌های مالی اشاره شده تمام این رشد مربوط به شرکت اصلی است.

مجموع درآمدهای عملیاتی تنوین برای دوره مشابه سال گذشته معادل ۶.۱۴۶میلیارد ریال بود که این رقم در دوره جاری با رشدی خیره‌کننده به ۱۲.۰۷۶ میلیارد ریال رسیده است.

این شرکت در مجموع سال گذشته مبلغ ۱۳.۷۵۰ میلیارد ریال درآمد داشته که با توجه به میزان درآمد کسب شده در ۶ ماه اول سال جاری معادل ۸۸ درصد کل سال گذشته درآمد کسب کرده است.

«تنوین» در ۶ ماه ابتدای امسال بیش از ۱۱ هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال سود خالص عملیاتی محقق کرده که در مقایسه با ۶ ماه نخست سال مالی ۱۴۰۰ با رشد ۹۷ درصدی همراه بوده است.

با توجه به سود سال گذشته این شرکت که در مجموع سال مبلغ ۱۲.۴۷۴ میلیارد ریال بوده این شرکت توانسته در دوره ۶ ماهه معادل ۹۳ درصد سود کل سال گذشته را کسب کند.

براین اساس، در دوره یادشده سود خالص شرکت معادل ۱۱ هزار و ۶۰۱ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با ۶ ماه نخست سال مالی ۱۴۰۰ رشد ۱۱۳ درصدی را نشان می‌دهد.

از سوی دیگر سود هر سهم برای دوره ۶ ماهه ابتدای سال مالی قبل مبلغ ۲۷۲ ریال اعلام شده بود که این رقم با افزایش ۱۱۳درصدی در دوره ۶ ماه نخست سال جاری به مبلغ ۵۸۰ ریال رسیده است.

با توجه به افزایش سرمایه تنوین و معافیت مالیاتی که از محل افزایش سرمایه از محل سود انباشته در قانون بودجه سال جاری پیش‌بینی می‌شود رشد سود هر سهم این شرکت در پایان سال قابل توجه باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×  1  =