فائز هم شاپرکی شد

در مراسمی ضمن تودیع مهندس علی رضا موسوی، دکتر فرهاد فائز به عنوان معاون خدمات شبکه پرداخت شرکت شاپرک معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی شرکت شاپرک، مهندس سید کاظم دهقان در مراسم معارفه دکتر فرهاد فائز ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های مهندس موسوی اظهار کرد: شرکت شاپرک در دو سال گذشته با بازتعریف ساختار و ماموریت‌های خود در جهت ارائه خدمات بهتر به شبکه پرداخت الکترونیکی کشور گام برداشته است که یکی از این اقدامات ایجاد معاونت جدید خدمات شبکه پرداخت بود.

مدیرعامل شرکت شاپرک افزود: این معاونت در جهت بهبود فرآیندهای کاری، ارتباط موثرتر با ذی‌نفعان، تضمین خدمات فنی و حمایت از کسب و کار ایجاد شد و خوشبختانه منشا تحولات خوبی در زیست بوم پرداخت الکترونیک بوده است و امیدواریم گام‌های بلندتری در ادامه مسیر خود بردارد.

وی همچنین با اشاره به اعتماد بانک مرکزی به شرکت شاپرک در انجام ماموریت‌های محوله و پیشبرد اهداف پیش‌بینی شده تصریح کرد: اعتمادی که امروز به شرکت شاپرک وجود دارد حاصل تلاش‌های بسیاری است که در صیانت از شبکه پرداخت، ارائه سرویس‌ها و توسعه ظرفیت‌ها به وجود آمده است.

مهندس دهقان در پایان تاکید کرد که شرکت شاپرک ضمن انجام ماموریت‌های نظارتی خود به عنوان بازوی اجرایی بانک مرکزی، حمایت و مراقبت از شبکه پرداخت الکترونیکی پرداخت کارت و بازیگران اصلی این عرصه را جزو وظایف خود می‌داند.

فرهاد فائز متولد ۵۴ و دانش آموخته مهندس صنایع است و در سال ۸۵ از دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مقطع دکتری فارغ التحصیل شده است.

دکتر فائز معاون جدید شرکت شاپرک، معاونت مشتریان شرکت خدمات انفورماتیک، مدیرعاملی شرکت داده‌ورزی سداد و عضویت در هیات مدیره شرکت فرادیس البرز و شرکت خدمات همراه آیسان لوتوس را در کارنامه کاری خود دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

90  ⁄    =  10