معرفی “پاوان” به عنوان محصول برتر در نمایشگاه تراکنش

بیمه وجوه الکترونیکی “پاوان” پدیده‌ای نو در اتصال اکوسیستم بانکداری الکترونیکی و نظام پرداخت با صنعت بیمه است که در هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران به عنوان محصول برتر برگزیده شد.

در راستای برطرف کردن خلاءی موجود در اکوسیستم بانکداری الکترونیکی و نظام پرداخت و صنعت بیمه، شرکت پوشش امن وجوه الکترونیک ایرانیان با نام تجاری “پاوان” به عنوان اولین شرکت علمی متخصص در زمینه تهیه و تدوین “wording ” و انجام خدمات ” underwriting ” محصولات جدید و نوآورانه بیمه ای در حوزه بانکداری الکترونیک و نظام پرداخت شکل گرفته و بیمه وجوه الکترونیکی” را طراحی و تدوین کرده و مجوز عرضه و فروش به شماره ۱۴۲۸۴۸ / ۱۰۶ /۱۴۰۱ مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۲۱ صادر و مراتب جهت اجرا طی نامه بشماره ۱۶۳۰۳۶ / ۱۰۶ /۱۴۰۱ مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۷ بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به کلیه شرکت های بیمه ابلاغ شده است.

بیمه وجوه الکترونیکی

بانکداری الکترونیکی شیوه‌ای از بانکداری است که درآن مشتری بدون حضور فیزیکی در بانک و با استفاده از واسطه‌های ایمن بتواند از خدمات بانکی برخوردار شود، به عبارتی از تکنولوژی پیشرفته شبکه‌ها و مخابرات جهت انتقال پول در سیستم بانکداری استفاده می شود، گسترش روز افزون بهره گیری از بانکداری الکترونیکی مخاطرات جدیدی را موجب شده که سابقه ای نداشته است و این موضوع از حیث تاثیری که بر حریم خصوصی و فضای کسب و کار دارد، دارای اهمیت بسزایی است.

 

طبق آمار اعلام شده توسط پلیس فتا ۷۰ درصد جرایم صورت گرفته درحوزه فضای مجازی است که این جرم ها شامل: برداشت غیر مجاز (سرقت پول) (۵۲ درصد) – هتک حیثیت ( ۳۴ درصد ) و سایر جرایم ( ۱۴ درصد ) و حدود ۴۷ درصد از برداشت های غیر مجاز بخاطر خطای انسانی و عدم آشنایی کاربران به فضای الکترونیکی است.

پول ملی ایران (ریال) به صورت وجه یا اعتبار موجود در انواع حساب‌های سپرده بانکی که با (یا بدون) انواع کارت‌های الکترونیک بانکی در کلیه سامانه‌های بانکی از قبیل شتاب، شاپرک، ساتنا، پایا، چکاوک، صیاد، سحاب، پل و سامانه ­های داخلی بانک ­ها در ابزارها و تجهیزات پرداخت الکترونیکی مورد استفاده قرار می ‎گیرند، به عنوان مورد بیمه تلقی می شود.

 

هر شخص حقيقي يا حقوقي است که قرارداد بیمه را با بیمه‌گر منعقد کرده و متعهد پرداخت حق بیمه و انجام ساير وظايف تعيين‌شده در بيمه‌نامه است، در این بیمه نامه کلیه مشتریان دارنده انواع حساب‌های سپرده بانکی نزد بانک ­ها و موسسات مالی دارای مجوز فعالیت از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به عنوان بیمه گذار تلقی می­‌شوند.

 

شایان ذکر است، نمایشگاه تراکنش ایران که از ۲۶ تا ۲۸ دی ۱۴۰۱ در مرکز آفرینش های کانون و هتل لاله برگزار شد، صرفا یک رویداد نمایشگاهی نیست و علاوه بر بخش نمایشگاهی، بخش نشست‌ها و میزگردها، بخش کارگاه‌های معرفی محصول، بخش نوآوری و استارتاپی، بخش جشنواره ۱۰‌محصول برتر سال، بخش جشنواره‌ چهره‌های ماندگار و مدیران مؤثر، بخش آموزشی و گفتگوهای B2B، بخش تبلیغات محیطی و رسانه‌ای و…… را در بر گرفت که علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کرد.

 

از این رو می‌توان گفت که تراکنش ایران هم نمایشگاه بود، هم دانشگاه، هم اتاق فکر اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری، هم تریبون بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌ها، هم محیطی برای توسعه کسب وکارها و رویدادی برای شبکه‌سازی مدیران و متخصصان که افقی رو به آینده دارند.

از سوی دیگر، در این رویداد بزرگ فناوری‌های مالی اضلاع و ابعاد اکوسیستم،‌ اعم از جوانان و نوآوران، فعالان بخش خصوصی، مدیران سازمان‌ها و دستگاه‌ها، ارائه‌دهندگان محصولات و خدمات در حوزه فناوری‌‌های مالی در کنار یکدیگر زیبایی و رونق ویژه‌ای را به آن بخشید؛ ضمن اینکه تعامل سه نسل جوانان، مدیران میانی و پیشکسوتان بستر مساعدی را برای گفتگو‌های بین سه نسل فراهم کرد.

 

متن سخنرانی دکتر محمد مراد بیات، دبیر کل رویداد تراکنش ایران در مراسم افتتاحیه هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  61  =  65