معاونان مالی و کسب و کار گروه بهسازان فردا معرفی شدند

طی مراسمی با حضور مدیران ارشد؛

طی مراسمی با حضور اعضای هیات مدیره، مدیرعامل و مدیران ارشد گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا، آیدین آرنگ به معاونت راهبری کسب و کار و محمدجعفر زیوری کامران به عنوان معاون مالی، اقتصادی و منابع معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیکو نقل از روابط عمومى گروه بهسازان فردا، یکشنبه مورخ 06/09/1401 طی جلسه‌ای رسمی با حضور اعضاء هیأت مدیره هلدینگ و معاونین گروه بهسازان فردا، طی احکام جداگانه ای که از سوی دکتر احمد جعفری، مدیرعامل گروه، اعطا شد، محمدجعفر زیوری به عنوان معاون مالی، اقتصادی و منابع انسانی و آیدین آرنگ به عنوان معاون راهبری کسب‌وکار و جدید گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا، هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ملت معرفی شدند.

بنابراین گزارش زیوری دانش‌آموخته رشته‌های مدیریت در مقطع کارشناسی و حسابداری در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری است و پیش از این مسئولیت های نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان داراب، مدیریت مالی و ادرای در مجموعه گروه صنعتی گلرنگ، مدیریت حسابرسی هلدینگ سیدکو، معاونت مالی و اداری هلدینگ ACT و عضویت در کمیته‌های حسابرسی شرکت‌های بورسی را در بر عهده داشته است.

همچنین آرنگ دانش‌آموخته رشته مهندسی برق و الکترونیک در مقطع کارشناسی است و در کارنامه وی سمت‌های قائم‌مقامی مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد، عضویت در هیئت مدیره شرکت تجارت الکترونیک دی، مدیریت نمایندگان شرکت فن‌آوا کارت و مدیریت دفاتر استانی و پشتیبانی شرکت پرداخت نوین آرین به چشم می خورد.

درباره گروه بهسازان فردا

شرکت «گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا»  در سال ۱۳۹۳ به‌عنوان هلدینگ مادرتخصصی، تاسیس و وظیفه‌ی ایجاد هم‌راستایی و هم‌افزایی در مجموعه‌ شرکت‌های فناوری اطلاعات بانک ملت را عهده‌دار شد. مأموریت اصلی این گروه، توسعه، تأمین، تدارک و ارائه خدمات جامع در حوزه فناوری اطلاعات به بانک ملت به‌عنوان سهامدار اصلی و سایر مشتریان متقاضی این نوع خدمات است.

همچنین گروه بهسازان فردا، با توجه به ظرفیت فوق‌العاده و روند تحولات فناوری و در همکاری با سایر نهادها و سازمان‌های کشور، امکان ایجاد خدمات و محصولات ترکیبی را نیز در خود پرورش داده است. پروژه‌های کارت سوخت و سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) نمونه‌هایی از پروژه‌های ملی موفقی هستند که در کارنامه فعالیت بانک ملت و گروه بهسازان فردا می‌درخشد.

گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا به ‌عنوان سهامدار اصلی، مسئولیت حصول اطمینان از تطابق خطوط کسب و کار تحت سرپرستی خود با نیازمندی‌های فعلی و آتی بانک ملت را برعهده دارد. از همین‌رو با تمرکز بر مدیریت بهینه‌ این سبد، نسبت به خلق ارزش در مجموعه‌ی بانک ملت اقدام می‌کند.

خانواده بهسازان

شرکت بهسازان ملت، شرکت به پرداخت ملت، شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی، شرکت مهندسی صنایع یاس ارغوانی، شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنش، شرکت مهندسی نرم افزار شقایق، پل وینو مرکز نوآوری بهسازان فردا، فرابوم، شرکت سروحامی پارس، ققنوس، سامانه یکپارچه احراز مشتریان و سامانه تدارکات الکترونیک دولت خانواده بزرگ این هلدینگ بزرگ فناوری ‌اطلاعات را تشکیل می دهند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  8  =  1