دیدار مدیرعامل و مدیران ارشد بانک تجارت از ایران کیش

هادی اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت، مرتضی ترک تبریزی نایب رئیس هیئت مدیره و محمد فرجود مدیر عامل هلدینگ فناوری این بانک با حضور در شرکت کارت اعتباری ایران کیش با علیرضا موسوی مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش و مجموعه مدیریتی این شرکت دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، هادی اخلاقی مدیر عامل بانک تجارت در این نشست با اشاره به این که ایران کیش همواره تلاش داشته تا همگامی خود را با توسعه خدمات بانک نشان دهد اظهار کرد: باید خدمات پشتیبانی تقویت شود، ایران کیش مجموعه وسیع، غنی و ارزشمندی در حوزه عرضه محصولات وراهکارها داشته است اما باید تمرکز برای عرضه هرچه بهتر این حوزه ها و محصولات بیشتر شود. باید حوزه ها چه سخت افزاری و نرم افزاری هر کدام در جای خود تعریف شوند.

وی گفت: اگربه واسطه گستردگی خدمات شرکت، نیاز به اضافه کردن واحد یا بخشی جدید در سازمان است این اتفاق بیافتد، من از تنوع خدماتی که دراین مدت از مجموعه ایران کیش دریافت کردم واقعا لذت بردم اما در کنار این باید به فکر بلوغ لازم در بخش های مختلف بود تا شبکه یکپارچه ای برای بانک ساخته شود.

مدیر عامل بانک تجارت با تاکید براینکه میبایست از فرصت بهبود استفاده کرد اظهار داشت : دردوره مدیریت عاملی پیشین، آقای طبری ذهن توسعه گرا و خلاق برای مجموعه ایران کیش داشتند و قدردان این زحمات هستیم، کارها و پروژه های  خوبی صورت گرفته  که باید در دوره جدید مدیریتی ادامه یابد و توسعه و تحول جدید باشتاب بیشتری مسیر خود را طی کند و مطمئنیم با حضور جناب موسوی مدیرعامل جدید  شرکت این اتفاق خواهد افتاد.

اخلاقی با اشاره به توجه ویژه ای که در دو مجموعه بانکداری خرد و بانکداری اصناف در بانک تجارت طی ماه های اخیر صورت گرفته است گفت : 70 درصد ظرفیت بانک از این جنس است و با توجه به نگاه به بانکداری جامع دراین دوحوزه بخش های جداگانه و ویژه ای تشکیل شده است.

وی افزود: در مجموعه بانک روی ارائه خدمات غیر حضوری که به کسب و کارهای کوچک و اشخاص داده می شود به شدت حساس هستیم و لازم است به آن بپردازیم. به آقای موسوی مدیر عامل جدید ایران کیش بابت شجاعت پذیرفتن این مسئولیت تبریک میگویم فرصت برای بهبود جایگاه ایران کیش کم نیست باید خود بانک و ایران کیش هماهنگ باهم باشند و این مجموعه سطح توقعات مشتری را فراهم کند.

اخلاقی افزود : پروژه هایی مانند  کالا برگ الکترونیک و scf و … که پیشتر انجام شده اند حمایت شده و به سرانجام برسند و البته در راستای اقدامات و پروژه های جدید در قالب psp گام برداشته شود.

همسویی بانک و ایران کیش

علیرضا موسوی مدیر عامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش هم با تاکید براینکه باید سیاست های بانک و شرکت در راستای همسویی با یکدیگر پیش روند گفت: فضای کار در مجموعه ایران کیش بسیار باز و وسیع است و فرصت های بسیاری برای مسیر توسعه در پیشروست.  در عین حال باید اولویت هایی را نیز در این چارچوب در نظر گرفت. پیش از هرچیزی باید با اولویت بالا تمرکز بر اهدافی داشت که مربوط به بستن سال مالی شرکت است، اولویت بعدی تلاش برای انطباق با الزامات شاپرکی است. برنامه ریزی بعدی در حوزه بهبود شبکه پشتیبانی پذیرندگان است که به اندازه تاثیرش در شرکت ایران کیش باید اتفاق بیافتد.

موسوی گفت: تمام تلاشمان را در شرکت ایران کیش انجام میدهیم تا ضرباهنگ فعالیت ها را با بانک هماهنگ کنیم و درکنار هلدینگ فناوری اطلاعات بانک تجارت برنامه ریزی کنیم .

 آنچه حیاتی است

مرتضی ترک تبریزی نایب رئیس هیئت مدیره بانک تجارت با اشاره به اقدامات گذشته در شرکت ایران کیش گفت: آقای طبری برای شرکت خیلی زحمت کشید و بانک تجارت را خیلی دوست داشت و علاقه مندانه جلورفت و بانک به ایشان مدیون است و انشاله آقای موسوی مدیریت جدید این راه را باشتاب بیشتری طی خواهند.

وی افزود : شرکت های psp با مجموعه ای از ذی اثران در ارتباط است و باید به مجموعه آن ها توجه کند و این می تواند با پیچیدگی هایی همراه باشد.

ترک تبریزی گفت: شرکت ایران کیش شرکت بزرگی است که هم پشتیبانی را برعهده دارد، هم تکنیکال سوییچ و هم پشتیبانی سخت افزاری و تعمیرگاه و اپلیکیشن های متفاوتی که نوشته است، این موارد را باید از هم تفکیک کرد. ما خواهشمان این است که این شرکت ها همه نیازها ی بانک را جواب بدهند. ایران کیش از بهترین شرکت های ماست که هم بیزینس های خوبی در آن شکل گرفته و هم از لحاظ تکنیکال مطلوب است. نکته موفقیت ایران کیش می تواند تعاملات هرچه بیشتر با بانک ها باشد از طریق نمایندگی های شرکت در استان های مختلف ، ارتباط با اداره انفورماتیک، ارتباط با معاون کسب و کار منطقه و مدیر منطقه خیلی حیاتی خواهد بود.

آینده همکاری

محمد فرجود مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک تجارت نیز دراین نشست اظهار کرد: اعتقاد دارم در مسیر بانک تجارت در بعد فنی ایران کیش می تواند جایگاه خود را بهبود داده و درآینده بانک تجارت نقش کلیدی ایفا کند. خیلی از کارها برای بلند مدت می تواند صورت بگیرد تا تبدیل به بهترین فین تک پرداختی کشور شویم.

در کوتاه مدت نیز پروژه های استراتژیک شرکت را جلو ببریم، برای پروژه های راهبردی ترتیبات جدی تری بیابیم، آماده حضور محصولات جدیدتر و سرمایه گذاری های روی آن هستیم.

منبع: شرکت کارت اعتباری ایران کیش

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  ⁄    =  1