همه چیز درباره گردش کارت اعتباری

گردش کارت اعتباری بانک گردشگری تا سقف ۵۰ میلیون تومان اعتبار سفر در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بانک گردشگری به منظور کمک به توسعه صنعت پرجاذبه گردشگری به ارائه “گردش کارت اعتباری” در  سفر و تسهیل آن در سبد مصرفی خانوار ایرانی پرداخته است؛ کـه تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند از این کارت اعتباری، لذت سفری خوش و خاطره انگیز را تجربه کنند. تسهیلات این کارت ها برای سفرها ارائه می شود.

گردش کارت اعتباری برای چه افــرادی مناسـب اســت؟

ویژه افراد پر سفر، کارتی جهت مصرف عموم به منظور پوشش بخشی از خدمات دولتی و خصوصی است. نکته قابل ذکر آنکه محدودیت برای استفاده از این کارت وجود ندارد و مشتریان می توانند بــا مراجعه به بانک و اخذ تسهیلات مذکور برای دریافت این کارت اقدام کنند. مشتریان جدید یا مشتریان کنونی بانک گردشگری ها، مراکز اقامتی و تفریحی و دفاتر خدمات مسافرتی، هتل ها ،و آژانس های مسافرتی از جمله مراکزی هستند که می توانند گردش کارت اعتباری دریافت کنند.

دارنده گردش کارت اعتباری بانک گردشگری چه خدمات دیگری به دست می‌آورد؟

غیر از نکات بیان شده در بالا، دارنده گردش کارت می‌تواند از سایر خدمات بانک گردشگری هم استفاده کند. خدماتی مثل ضمانتنامه مربوط به بازگشت از سفر، خدمات بانکداری الکترونیک، خدمات سپرده بانکی و غیره.

مدارک لازم برای ثبت‌نام گردش‌کارت چیست؟

باید حضوری به یکی از شعب بانک گردشگری مراجعه کنید. تشکیل پرونده دهید، فرم درخواست گردش کارت را پر کنید، مدارک هویتی (کارت ملی جدید یا کارت ملی قدیمی و شماره پیگیری)، معرفی‌نامه از شرکت‌ها و ادارات یا مراکز گردشگری را ارائه دهید، مدارک و مستندات احراز شغل و درآمد و تضمین پرداخت اقساط را به بانک بدهید، نشانی محل سکونت و کدپستی را هم همراه داشته باشید. بعد از طی این مراحل، منتظر اعطای تسهیلات، صدور و تحویل گردش کارت اعتباری بمانید.

بانک گردشگری چقدر تسهیلات می‌دهد؟

وقتی فرم را پر کنید، میزان تسهیلات و چگونگی پرداخت آن، به شما ارائه می‌شود. به عنوان مثال اگر کمترین تسهیلات را که ۵ میلیون تومان است انتخاب کنید، می‌توانید با توجه به سطح درآمد خودتان، آن را در ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماه پرداخت کنید. در قسط‌های (به ترتیب) ۴۵۸ هزار تومان، ۲۵۰ هزار تومانی و ۱۸۰ هزار تومانی. در نتیجه به بانک (باز هم به ترتیب) حدودا مبلغ‌های ۵ میلیون و ۴۹۶ هزار تومان (در یک سال)، ۶ میلیون تومان (در ۲ سال) و ۶ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان (در ۳ سال) بازمی‌گردانید.

تسهیلات ارائه شده در پله‌های ۵ میلیون تومانی افزایش می‌یابند و سقف آن ۵۰ میلیون تومان است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  1