روایت تابلوی بورس از عملکرد یک ماهه بانک ها / مثبت کم جان

بر اساس داده های مندرج در تابلوی بازار سرمایه، شاخص گروه بانکداری در یک ماهه گذشته با رشد حدود 3 درصدی در زمره صنایع با بازدهی مثبت در بازار سرمایه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بر اساس داده های مندرج در تابلوی بازار سرمایه، شاخص گروه بانکداری در یک ماهه گذشته با رشد حدود 3 درصدی در زمره صنایع با بازدهی مثبت در بازار سرمایه بوده به گونه ای که از بین 15 بانک مورد بررسی تنها سه نماد با بازدهی منفی همراه شده اند.

این در حالی است بازار سرمایه در این دوره بازدهی بیش از 7.5 درصدی را تجربه کرده است.

طی این مدت، بانک های ملت، دی و تجارت بیشترین ارزش معاملات در بین بانک های بورسی داشته اند. بانک آینده نیز با توجه به تعلیق نماد، هیچ معامله ای صورت نگرفته است.

در این میان موسسه اعتباری ملل با رشد بیش از 12 درصدی بیشترین بازدهی را در بین بانک ها داشته و در سوی مقابل بانک گردشگری با کاهش قیمت حدود 15 درصدی، ضعیف ترین عملکرد را به ثبت رسانده است.

شایان ذکر است که ارزش بازار گروه بانکداری در حال حاضر رقمی حدود 300 هزار میلیارد تومان است که در این میان بانک پاسارگاد با ارزش بازار 82 هزار میلیارد تومانی بزرگترین بانک و بانک سرمایه با ارزش بازار 1.1 هزار میلیارد تومان کوچک ترین بانک به شمار می روند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  55  =  62