همه چیز درباره خدمات متنوع اپلیکیشن تاپ

تاپ زیر نظر بانک مرکزی و شاپرک و دیگر نهادهای قانون‌گذار در بستری امن و مطمئن و قدرت گرفته از بانک پارسیان بیش از 50 خدمت را ارائه می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،اپلیکیشن تاپ متعلق به شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) وابسته به بانک پارسیان است.

تاپ مرجع کامل خدمات فین تک و پرداخت، گردشگری و تفریحاتی، خدمات خودرو، خدمات مالی و اعتباری، بازار سرمایه و ارائه کننده بهینه‌ترین و جدیدترین ابرازهای حوزه پرداخت در کشور است. تاپ زیر نظر بانک مرکزی و شاپرک و دیگر نهادهای قانون‌گذار در بستری امن و مطمئن و قدرت گرفته از بانک پارسیان و شرکت‌های زیرمجموعه آن ضمن حفظ محرمانگی اطلاعات شخصی و مالی کاربران خود، ارائه کننده بیش از 50 خدمت مبتنی بر سیستم تلفن همراه بوده و توانسته است با تجمیع سرویس‌های مختلف در گروه‌های متنوع، تمامی آنچه شما نیاز دارید را در بستر یک سوپراپلیکیشن ارائه نماید و میزبان تعداد زیادی از سرویس‌ها و خدمات از سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ در کشور باشد

منوی اپلیکیشن

در منوی اصلی اپلیکیشن تاپ ۷ خدمت وجود دارد که با کلیک روی هر کدام صفحه مربوطه برایتان باز خواهد شد. این ۷ خدمت به شرح زیر است:

  1. پرداخت قبض
  2. کارت به کارت
  3. نیکوکاری
  4. خرید بسته اینترنت
  5. خرید شارژ
  6. خرید طرح ترافیک
  7. پرداخت جریمه خودرو

۱. پرداخت قبض:

در بخش پرداخت قبض، ۳ گزینه «قبض موبایل»، «قبض تلفن ثابت» و «سایر قبوض» وجود دارد.

برای پرداخت «قبض موبایل» و «قبض تلفن ثابت» بعد از وارد کردن شماره تلفن همراه و شماره تلفن ثابت، به تنها چیزی که احتیاج دارید «شماره کارت» و «رمز دوم کارت» است و برای پرداخت «سایر قبوض» یا باید بارکد قبض را اسکن کنید و یا «شناسه قبض» و «شناسه پرداخت» را وارد کنید و بعد با واردکردن شماره کارت و رمز دوم کارتتان پرداخت را انجام دهید.

۲. کارت به کارت:

از طریق این بخش می‌توانید از مبدأ کارت بانک‌های پارسیان، ایران‌زمین، سینا، شهر، حکمت ایرانیان، سرمایه، دی، پست‌ بانک ایران، قوانین، توسعه تعاون، انصار و قرض‌الحسنه رسالت به کلیه کارت‌های عضو شتاب کارت به کارت کنید. برای این کار کافی است اطلاعات درخواستی از شما که شامل «کارت مبدأ»، «کارت مقصد» و «مبلغ» است را وارد کنید.

۳. نیکوکاری:

در این بخش می‌توانید به سازمان‌های حمایتی و انجمن‌ها، مبلغ موردنظرتان را برای انجام کار خیر واریز کنید. در این قسمت بعد از انتخاب موسسه و مبلغ موردنظر تنها چیزی که می‌خواهید «شماره کارت» و «رمز دوم کارت» است. نام تعدادی از موسسه‌های خیریه‌ای که در این اپلیکیشن هستند در ادامه آمده است:

  • کانون هموفیلی ایران
  • حمایت از کودکان مبتلا به سرطان-محک
  • آسایشگاه معلولین و سالمندان کهریزک
  • انجمن ام‌اس ایران
  • بنیاد امور خیریه نیکوکاری شریف
  • موسسه توان‌بخشی بچه‌های آسمان
  • موسسه نیکوکاری مهر آفرین پناه عصر
  • خیریه ۱۴ معصوم تهران
  • خیریه ۱۴ معصوم اهواز
  • و…

۴. خرید بسته اینترنت:

برای خرید بسته اینترنتی بعد از وارد کردن شماره تلفن و انتخاب نوع بسته اینترنتی موردنظر، با وارد کردن شماره کارت و رمز دوم کارتتان می‌توانید بسته اینترنتی را خریداری کنید.

۵. خرید شارژ:

برای خرید شارژ تنها کاری که باید انجام دهید، وارد کردن شماره تلفن و مبلغ موردنظر و در آخر وارد کردن شماره کارت و رمز دوم کارت است.

۶. خرید طرح ترافیک:

برای خرید طرح ترافیک ابتدا نوع طرح موردنظر و زمان شروع آن را انتخاب کنید و شماره پلاک خودرو را وارد کنید سپس برای پرداخت آن «شماره کارت» و «رمز دوم» کارتتان را می‌خواهید.

۷. پرداخت جریمه خودرو:

برای پرداخت جریمه خودرو باید «شناسه قبض» و «شناسه پرداخت» را وارد کنید و یا بارکد قبض را اسکن کنید و در آخر هم شماره کارت و رمز دوم کارت را برای پرداخت احتیاج دارید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

64  −  59  =