بلوجونیور چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟

بلوجونیور محصول جدید بلوبانک است که برای کودکان 7 تا 14 ساله طراحی شده است. این سرویس جدید که در قالب یک اپلیکیشن بانکی ارائه شده، به والدین این فرصت را می‌دهد تا با شناسایی هویت کودکان خود، برای آن‌ها حساب بانکی بازکرده و کارت بانکی بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، وقتی بحث از مسائل مالی کودکان می‌شود اغلب والدین با چالش‌هایی در مورد آموزش به فرزند خود روبه‌رو می‌شوند.

چالش‌هایی که ناشی از کمبود اطلاعات و امکانات مناسب برای کسب تجربه توسط کودکان است.

سیستم مالی که در عصر حاضر با حساب‌های بانکی، کارت‌های بانکی و اپلیکیشن‌های مختلف کار می‌کند با آموزش‌های سنتی مالی که برای کودکان انجام می‌شود، کاملا متفاوت است.

بلوبانک با جدیدترین محصول خود به نام «بلوجونیور» که برای کاربران خود رونمایی کرده است، به والدین کمک می‌کند تا به کودکان خود امکان کسب تجربه‌ی واقعی از یک حساب و کارت بانکی را بدهند تا کودکان بتوانند به مرور با پیچیدگی‌های مسائل مالی روبه‌رو شوند.

همچنین بخوانید:

بلوبانک چیست و چه مزایایی دارد

بازکردن حساب و صدور کارت شخصی برای فرزندان قدم مهمی در آشنایی آن‌ها با مفهوم پول و بانک است که همراه با نظارت والدین در بلوجونیور به‌صورت رایگان امکان‌پذیر شده است.

بلوجونیور چیست؟

بلوجونیور محصول جدید بلوبانک است که برای کودکان 7 تا 14 ساله طراحی شده است. این سرویس جدید که در قالب یک اپلیکیشن بانکی ارائه شده، به والدین این فرصت را می‌دهد تا با شناسایی هویت کودکان خود، برای آن‌ها حساب بانکی بازکرده و کارت بانکی بگیرند.

اپلیکیشن بلوجونیور از دو بخش مجزا برای والدین و کودکان طراحی شده است. کودکان در بخش مربوط به خود می‌توانند تراکنش مالی داشته باشند، پس‌انداز کنند، رمز دوم دریافت کنند و از خدمات بانکی استفاده کنند.

در بخش مربوط به والدین این اپلیکیشن، والدین نظارت کاملی به حساب بانکی فرزندان خود دارند و می‌توانند مبالغ وارد و خارج شده از حساب را بررسی و در جریان روند مالی فرزندان خود باشند.

چطور می‌توان از بلوجونیور استفاده کرد؟

لازمه استفاده از بلوجونیور این است که شما به عنوان والد کودک، کاربر بلوبانک باشید. بعد از این که برای خود حساب بلوبانک باز کردید، حالا می‌توانید با نصب اپلیکیشن بلوجونیور برای فرزندان خود نیز حساب بانکی بازکنید.

بعد از نصب بلوجونیور با ورود به قسمت والدین و وارد کردن اطلاعات حساب بلوبانک‌تان، از شما خواسته می‌شود تا اطلاعات هویتی فرزندتان را وارد کنید. بلوبانک بعد از دریافت اطلاعات فرزند شما، هویت او را تایید کرده یا در صورتی که مغایرتی داشته باشد به شما اطلاع می‌دهد تا یک بار دیگر اطلاعات را وارد کنید.

بلوجونیور به شما این امکان را می‌دهد تا برای حداکثر چهار فرزند خود حساب بانکی بازکنید و به هرحساب دسترسی جداگانه داشته باشید. اما باید توجه داشته باشید که تنها یکی از والدین می‌تواند به حساب بانکی فرزند دسترسی داشته باشد و نظارت هردو والد بر یک حساب، ممکن نیست.

طراحی متفاوت

یکی از دغدغه‌های همیشگی بلوبانک این بوده که طراحی متفاوت و منحصربه‌فردی را به کاربران خود ارائه دهد. طرحی که در عین زیبایی بصری، سادگی در اجرا و استفاده را نیز به همراه داشته باشد.

این دغدغه در طراحی کارت‌های بلوجونیور نیز به خوبی دیده می‌شود. این کارت‌ها به شکلی طراحی شده است که برای کودکان 7 تا 14 ساله جذاب باشد و طراحی آن‌ها به گونه‌ای است که آن را از سایر کارت‌های بانکی متمایز می‌کند.

فراموش نکنید که بلولاین همیشه و در هر ساعتی از شبانه‌روز در کنار شما است. هرسوال یا مشکلی که در روند استفاده از بلوجونیور داشته باشید، می‌توانید از راه‌های ارتباطی بلولاین استفاده کرده و مطمئن باشید که بلولاین در سریع‌ترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهد داد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

70  −    =  63