کارت اعتباری خرید برای کدام قشر در نظر گرفته شد؟

وزیر صمت با بیان اینکه حرکت نرخ ارز بازار آزاد به سمت ۳۶ هزار تومان کاذب بوده و چیزی جز عملیات روانی نیست، گفت: در نظر داریم تا به قشر وسیعی از مردم کارت اعتباری برای خرید بدهیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،سید رضا فاطمی امین امروز در نشست هم‌اندیشی با منتخبی از اصناف و اتحادیه‌های سراسر کشور، اظهار کرد: رصد ثبت سفارش‌ها و تخصیص ارز نشان می‌دهد که به هیچ عنوان در بازار نیمایی کمبود ارز وجود ندارد و به ویژه واردکنندگان می‌توانند شهادت دهند در مقایسه با ۶ ماه قبل یا حتی یک سال قبل وضعیت تخصیص ارز بسیار بهتر شده است. با این وجود حرکت نرخ ارز بازار آزاد به سمت ۳۶ هزار تومان کاذب بوده و چیزی جز عملیات روانی نیست.

وزیر صمت با اشاره به اینکه همه واحدها به ویژه تولیدکنندگان به راحتی می‌توانند از بازار نیمایی ارز مورد نیازشان را تأمین کنند، افزود: بر این اساس افزایش قیمت‌ها به هیچ عنوان قابل قبول نیست و باید تمرکز کنیم که این جو روانی که بازار ارز را متلاطم می‌کند اثر خود را به صورت گرانفروشی نشان ندهد. البته اصناف و تولیدکنندگان با وجود همه تحریکات و عملیات رسانه‌ای دشمن، تاکنون عملکرد بسیار خوبی داشته و تحت تأثیر القائات و جنگ روانی قرار نگرفته‌اند.

اعطای کارت اعتباری برای خرید به قشر وسیعی از مردم

وی با بیان اینکه قدرت خرید مردم پایین است، گفت: قدرت خرید تابعی از درآمدهای شغلی و غیر شغلی، یارانه، تسهیلات و کارت‌های اعتباری است؛ در زمینه تسهیلات و کارت‌های اعتباری پروژه‌ای را در مراحل آغازین کار داریم که بر اساس آن در نظر داریم تا به قشر وسیعی از مردم کارت اعتباری برای خرید بدهیم که جزئیات آن اطلاع رسانی خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  28  =  34