اختلاف ۳ درصدی سپ و به پرداخت ملت در مبلغ تراکنش های مهرماه

بررسی گزارش شاپرک نشان می دهد؛

اختلاف سهم مبلغی شرکت “پرداخت الکترونیک سامان” دومین شرکت بازار با این شرکت حدود 3 درصد است. این شاخص در مولفه تعدادی رقم معادل با 0/03 درصد گزارش می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در شاخص سهم تعدادی تراکنش ها، شرکت “پرداخت الکترونیک سامان” با سهم 19/51 درصدی همچنان جایگاه اول را به خود اختصاص داده است. در مولفه ی سهم مبلغی نیز همانند گذشته شرکت “به پرداخت ملت” با اختصاص سهم 20/40 درصدی از مبلغ تراکنش ها، بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است. در این ماه اختلاف سهم مبلغی شرکت “پرداخت الکترونیک سامان”- دومین شرکت بازار با این شرکت حدود3 درصد است. این شاخص در مولفه تعدادی رقم معادل با 0/03 درصد گزارش می شود.
مقایسه دو شکل بالا با شکل های مشابه در گزارش شهریو ر ماه سال 1401 حکایت از آن دارد که در مولفه سهم تعدادی، جابجایی بین سه شرکت”فراپردازان آروند امید ” ،”پرداخت الکترونیک سداد” و “آسان پرداخت پرشین ” رخ داده است. در مولفه سهم مبلغی نیز جابجایی بین دو شرکت “پرداخت نوین آرین” و “فن آوا کارت” رخ داده است .

شرکت “پرداخت الکترونیک سامان” در مهر ماه با پوشش 19/82 درصد از بازار تراکنش های کارتخوان فروشگاهی، همانند ماه گذشته بالاترین سهم را در اختیار خود دارد. شرکت “آسان پرداخت پرشین” با کسب 45/12 درصد از سهم بازار تراکنشهای اینترنتی، به عنوان ارائه دهنده ی خدمات به بیشترین تعداد تراکنش های مذکور محسوب می شود. شرکت “به پرداخت ملت ” با پوشش 50/43 درصدی از سهم تعدادی تراکنش های موبایلی به عنوان دارندهی بالاترین سهم در بازار تراکنش های موبایلی شناخته شده است.

 

 

بیشترین اختلاف بین سهم تعدادی تراکنش های ابزار پذیرش کارتخوان فروشگاهی با 0/33 درصد افزایش به شرکت “فراپردازان آروند امید” تعلق دارد. شرکت “آسان پرداخت پرشین” با رقم 0/93 درصد افزایش، بالاترین
اختلاف را بین سهم تعدادی تراکنش های ابزار پذیرش اینترنت ی نیز نشان می دهد. بیشترین اختلاف بین سهم72 تعدادی تراکن شهای ابزار پذیرش موبایلی با رقم 1/14 درصد کاهش نیز به شرکت “پرداخت الکترونیک
سامان ” تعلق دارد.

 

در این ماه همچنان شرکت “به پرداخت ملت” با پوشش 18/26 درصدی از مبالغ بازار کارتخوان فروشگاهی، بالاترین سهم را در اختیار خود دارد. همچنین این شرکت در مهر ماه نیز به ترتیب با ارقامی معادل 33/19 و 51/51 درصد بخش قابل توجهی از بازار مبلغی تراکنش های اینترنتی و موبایلی را کسب نموده است.

بیشترین اختلاف بین سهم مبلغی تراکنشهای ابزار پذیرش کارتخوان فروشگاهی نسبت به ماه گذشته با کاهش 0/45 درصدی به شرکت “پرداخت الکترونیک سداد ” تعلق دارد . شرکت “پرداخت الکترونیک سامان ”
در ابزار پذیرش اینترنتی با کاهش 3/14 درصدی، بالاترین تفاضل را نشان می دهد. همچنین این شرکت با  0.85 درصد کاهش بیشترین اختلاف سهم در مبلغ تراکنش های ابزار پذیرش موبایلی را نیز داشته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

59  −  53  =