استقامت بر محور سنتی/ وابستگی برخی فرآیندهای بانکداری دیجیتال به شیوه های سنتی

رئیس اداره مهندسی نرم افزار بانک آینده گفت: هنوز برخی فرآیندهای ارائه خدمات به مشتریان در حوزه بانکداری دیجیتال به صورت سنتی اجرا می شوند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،عصر دیجیتال تمامی ابعاد زندگی بشر را دستخوش تغییر و تحول کرده است به طوریکه نسل جدید خواستار پیشبرد سبک زندگی خود بر این محور هستند و این نشان می دهد که عدم توجه برای ارتقا و توسعه مسائل دیجیتالی روز مانند بانکداری دیجیتال چالش برانگیز شده است.

محمد حسین منوچهری ، رئیس اداره مهندسی نرم افزار بانک آینده در گفتگو با بانکداری الکترونیک عنوان کرد: بانکداری دیجیتال مدت طولانی است که در دنیا شکل گرفته است که در کشور ما نیز به تبع سایر کشورها به این عرصه ورود کرده است و این تحول همزمان با اپیدمی کرونا شدت گرفت. اما قبل از این جریانات ما مشکلات رگولاتوری و نظارتی زیادی داشتیم ولیکن پس از جریان کرونا مسائل رگولاتوری کم رنگ شد که همین باعث شد بانک ها بتوانند بدون هماهنگی و خواسته رگولاتوری ، خودشان را با مسائل دیجیتال منطبق کنند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر می بینیم بانک های ایران هم همانند سایر بانک های دنیا در این حوزه به خوبی عمل کردند و بانک های ما از نظر سرویس به مشتریان در وضعیت مطلوبی قرار دارد گرچه جای کاری زیادی دارد ولیکن همگام با تحول روز است .ارائه سرویس مطلوب به مشتریان چند وجه دارد که یکی از آن ها خدماتی است که به مشتریان ارائه می شود و فرآیندها و مسائل پشت پرده وجه دیگر آن است که به صورت سنتی اجرا می شوند که این وجه برای ارتقا و خروج از کالبد سنتی جای کار بسیاری دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  7