تغییر در مدیریت توسن همزمان با رشد ۴ برابری سود این شرکت

بر اساس گزارش های منتشر شده در سامانه کدال، شرکت توسن در 9 ماهه منتهی به شهریور سال 1401 سود خالصی معادل 147 میلیارد تومان شناسایی کرده که با افزایش 344 درصدی نسبت به دوره مشابه قبل همراه بوده است. این در حالی است که شنیده‌ها حاکی از کناره گیری روح الله فاطمی از مدیرعاملی توسن خبر می دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین گزارش عملکرد 9 ماهه منتهی به شهریور سال 1401 خود را منتشر نمود (سال مالی این شرکت آذر ماه 1401 می باشد).

مطابق با اطلاعات ارائه شده، در پروسه زمانی مورد بررسی سود خالصی معادل 147 میلیارد تومان شناسایی شد که با افزایش 344 درصدی نسبت به دوره مشابه قبل همراه بود.

سود انباشته این شرکت با کاهش 20 درصدی نسبت به پایان اسفند 1400 به 172 میلیارد تومان رسید.

درآمدهای عملیاتی شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین در بازه زمانی مورد گزارش، با افزایش حدود 52 درصدی همراه شد و به بیش از 316 میلیارد تومان رسید و منجر به تحقق سود ناخالص 94 میلیارد تومانی در این شرکت شد.

لازم به ذکر است شناسایی درآمد متفرقه 122 میلیارد تومانی که نسبت به دوره قبل هم افزایش نزدیک به 7 برابری داشته است، علت عمده رشد قابل توجه سود شرکت در دوره 6 ماهه بوده است.

همچنین شنیده‌ها حاکی از آن است که روح الله فاطمی از مدیرعاملی توسن کناره گیری می‌کند و آرش بابایی که مدیرعاملی هلدینگ ارتباط فردا را در کارنامه خود دارد جانشین او می‌شود.

لازم به ذکر است فاطمی به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره به کار خود در توسن ادامه خواهد داد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

34  +    =  43