وعده و وعید پوچ بر سر تمدید بسته های اینترنت

20 روز از وعده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مبنی بر تمدید شدن زمان استفاده از بسته اینترنت همراه کاربران به دلیل قطعی و اختلال ایجادشده در اینترنت کشور در روزهای پایانی شهریورماه می‌گذرد اما هنوز این بسته‌ها تمدید نشده و اپراتورها همچنان در انتظار ابلاغ رگولاتوری هستند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، با آنکه رگولاتوری وعده داده بود بسته اینترنت کاربران در زمان قطعی اینترنت تمدید شود اما این وعده تا امروز عملی نشده است.

رگولاتوری در تاریخ دوازدهم مهرماه اطلاعیه‌ای منتشر کرده و اعلام کرده بود «مدت زمان استفاده از حجم باقیمانده بسته‌های اینترنت کاربران در این بازه‌ی زمانی تمدید می‌شود.» اما این وعده محقق نشده و سیتنا امروز (سوم آبان) از عدم ابلاغ این دستور به اپراتورهای تلفن همراه خبر داده است.

این در حالی است که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پیش‌تر اطلاع داده بود که در خصوص تمدید این بسته‌های اینترنت با اپراتورهای تلفن همراه هماهنگی لازم را به عمل آورده تا در زمان عادی شدن شرایط و رفع محدودیت‌ها در دسترسی به اینترنت، حجم باقیمانده بسته‌های اینترنت کاربران، از زمان بروز قطعی اینترنت، تمدید شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

40  ⁄    =  4