مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در حمایت از کسب‌وکارهای مجازی فراخوان داد

ارائه بستر عرضه کالای کسب و کارهای مجازی در بازارگاه های پنجره واحد تجارت الکترونیکی

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در زمینه حمایت از کسب‌وکارهای مجازی و توسعه تجارت الکترونیکی، سکوهای فروشگاه‌سازی و غرفه سازی (بازارگاه- Marketplace) داخلی که امکان ارائه بستر عرضه کالا از طریق پنجره واحد تجارت الکترونیکی فراهم خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا) با توجه به تکلیف ذاتی و قانونی خود در زمینه حمایت از کسب‌وکارهای مجازی و توسعه تجارت الکترونیکی طبق ماده ۸۰ قانون تجارت الکترونیکی و ماده یک اساسنامه خود، سکوهای فروشگاه‌سازی و غرفه سازی (بازارگاه- Marketplace) داخلی که امکان ارائه بستر عرضه کالا/خدمت به فعالان اقتصادی در فضای مجازی را دارند، از طریق پنجره واحد تجارت الکترونیکی با امکان مشاهده قابلیت‌های هریک و اظهارنظر عموم کاربران نسبت به مزایا و معایب آن‌ها معرفی خواهد کرد.

این تصمیم در راستای تکمیل خدمات قابل ارائه به کسب‌وکارهای اینترنتی از طریق پنجره واحد تجارت الکترونیکی و در مقطع کنونی با هدف حمایت و کمک ویژه به کسب‌وکارهای مجازی فعال بر روی سکوهای خارجی که با توجه به شرایط خاص کشور در هفته‌های اخیر با محدودیت مواجه شده‌اند، اتخاذ شده است.

لازم به ذکر است پنجره واحد تجارت الکترونیکی (ecsw.ir) با هدف تجمیع و یکپارچه‌سازی خدمات قابل ارائه به کسب‌وکارهای اینترنتی از سال گذشته ایجاد گردیده و تاکنون خدمات مختلفی شامل دریافت اینماد، درخواست درگاه پرداخت اینترنتی، درخواست خدمات پستی حمل و تحویل کالا، تکمیل پرونده مالیاتی و … از طریق آن فراهم شده است.

سکوهای فروشگاه‌ساز و غرفه‌ساز متقاضی مشروط به داشتن اینماد، می‌توانند درخواست خود را از طریق ایمیل به نشانی پست الکترونیکی aghamohammadi.s@ecommerce.gov.ir ارسال کنند. اولویت معرفی در پنجره واحد تجارت الکترونیکی بر سکوهای با رتبه اعتماد برتر قرار خواهد گرفت. همچنین در ادامه امکان ارائه وب‌سرویس دریافت خودکار اینماد به سکوهای فروشگاه‌ساز نیز با اتصال به پنجره واحد تجارت الکترونیکی وجود خواهد داشت.

منبع: ایرنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×  1  =