تجهیز جزیره کیش به فناوری های نوین بانک رفاه کارگران در راستای رشد و توسعه

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: تجهیز جزیره کیش به فناوری های نوین روز، تعامل و اطلاع رسانی گسترده و مناسب به گردشگران داخلی و خارجی را در پی خواهد داشت که این موضوع، موجب توسعه، رشد و بالندگی جزیره بیش از پیش می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مدیرعامل بانک رفاه کارگران اظهار داشت: جزیره قشم به عنوان بزرگ‌ترین جزیره کشور ظرفیت‌های بسیار خوبی برای گردشگری و تجهیز آن به فناوری‌های نوین در این حوزه دارد.

دکتر اسماعیل للـه‌گانی که میزبان دکتر افشار فتح‌الهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بود، با بیان این مطلب گفت: گردشگری یکی از مزیت‌های قطعی اقتصاد کشور است که سرمایه گذاری و توجه به آن می تواند نقش مهمی در اشتغال زایی و افزایش سطح رفاه شهروندان ایفا کند و قشم به عنوان بزرگ ترین جزیره کشور نیز ظرفیت های بسیار خوبی برای گردشگری در منطقه جنوب کشور دارد .

مدیرعامل بانک رفاه کارگران ادامه داد: یکی از مهم ترین برنامه های این بانک ، کمک به بخش های مختلف اقتصادی از جمله گردشگری است تا با شناسایی فرصت ها، تعامل با فعالان این حوزه و تأمین منابع لازم، زمینه و بستر توسعه روز افزون گردشگری را فراهم کند.

دکتر للـه گانی تصریح کرد: دنیای پر شتاب کنونی و استفاده از فناوری های نوین در حوزه گردشگری به ویژه در جزیره قشم،می تواند آثار مثبتی برای مردم منطقه به همراه داشته باشد و شرکت داده پردازی ایران که از شرکت های زیر مجموعه بانک است، آمادگی لازم برای تجهیز این جزیره به فناوری های روز را دارد.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران افزود: تجهیز این جزیره به فناوری های نوین روز، تعامل و اطلاع رسانی گسترده و مناسب به گردشگران داخلی و خارجی را در پی خواهد داشت که این موضوع، موجب توسعه، رشد و بالندگی جزیره بیش از پیش می شود.

در ادامه این نشست، دکتر افشار فتح الهی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز گفت: رسالت اصلی سازمان منطقه آزاد قشم، ایجاد توسعه و پیشرفت اقتصادی در جزیره است. حوزه گردشگری نیز از جمله ظرفیت ها و فرصت های مناسب رشد اقتصادی قشم است که برنامه های متنوعی برای آن در نظر گرفته شده است.

وی افزود: گسترش همکاری های متقابل با بانک رفاه کارگران، زمینه رشد و شکوفایی این حوزه را بیش از پیش در جزیره فراهم خواهد کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ⁄    =  1