ارائه خدمات شرکت پرداخت نوین به بیش از ۱۲ بانک/ تعداد کارتخوان های پرداخت نوین فراتر از ۵۰۰ هزار عدد شد

تعداد دستگاه‌های کارت‌خوان شرکت پرداخت نوین در سراسر ایران از ۵۰۰ هزار دستگاه منصوبه عبور کرد. این شرکت در حال حاضر خدمات پرداخت الکترونیک خود را به بیش از 12 بانک ارائه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، شرکت پرداخت نوین مفتخر است که اعلام نماید بر اساس داده‌ها و اطلاعات موجود هم اکنون تعداد دستگاه‌های کارت‌خوان این شرکت از مرز نیم میلیون دستگاه در سراسر کشور عبور کرده است. این شرکت در حال حاضر خدمات پرداخت الکترونیک خود را به بیش از 12 بانک ارائه می‌دهد و تلاش می‌کند با تمرکز بر افزایش سرعت، ارائه خدمات ایمن و دسترسی آسان به پشتیبانی و هم چنین توسعه در بخش نرم افزاری خود شرایط مساعدی را برای پذیرندگان ایجاد نماید.

کارت‌خوان‌های منصوبه‌ی پرداخت نوین قابلیت‌های متنوعی چون اتصال به انواع سیستم‌های فروشگاهی، نرم افزارهای حسابداری، ترازوهای دیجیتال و سایر نرم افزارهای کاربردی فروشگاهی را دارند تا فرآیند دریافت خدمات پرداخت الکترونیک را برای پذیرندگان به شکل مطلوب‌تری فراهم آورند.

متقاضیان دریافت کارتخوان‌های شرکت پرداخت نوین می‌توانند هم اکنون در بیش از ۴۵ نمایندگی و دفتر این شرکت در سراسر ایران اقدام به ثبت و دریافت دستگاه کارتخوان در کوتاه‌ترین زمان ممکن نمایند. همچنین خدمات پشتیبانی این شرکت نیز با شماره ۰۲۱۴۸۰۰۶ به صورت ۲۴ ساعته پاسخگویی سوالات آن‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ⁄  8  =