تغییرات جدید در مرکز سامان ارتباط با حذف رمز دوم تلفن بانک

بانک سامان با هدف بهبود کیفیت ارائه خدمات و افزایش رضایتمندی مشتریان، تغییراتی در ساختار مرکز سامان ارتباط ایجاد کرد.با تغییرات ایجاد شده، رمز دوم تلفن بانک حذف و مشتریان این سرویس از این پس برای استفاده از خدمات رمز پویا دریافت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بانک سامان با ایجاد تغییراتی در ساختار مرکز تماس خود، ضمن یکپارچه سازی تمامی درگاه‌های ارتباطی، کیفیت ارائه خدمات خود به مشتریان را افزایش داد.
براین اساس با تغییرات صورت گرفته، از این پس مشتریان ویژه و خاص بانک سامان می‌توانند از طریق شماره 0216422 خدمات خود را دریافت کنند. همچنین با ادغام سرویس تل بانک و تلفن بانک، مشتریان بانک سامان این امکان را خواهند داشت تا مراحل دریافت خدمات خود را مدیریت کنند. همچنین خدمات تل بانک برای تمامی مشتریان تلفن‌بانک نیز فعال شده است.
علاوه بر این، با تغییرات ایجاد شده، رمز دوم تلفن بانک حذف و مشتریان این سرویس از این پس برای استفاده از خدمات رمز پویا دریافت خواهند کرد.
لازم به ذکر است، علاوه بر این تغییرات، خدمات جدیدی شامل انواع انتقال وجه، پرداخت قبوض، دریافت گزارشات سپرده و کارت، خدمات مربوط به چک‌های صادره، واگذار شده، مسدود سازی چک و دسته چک‌ها و در نهایت فعال سازی پیامک در مرکز تماس مشتریان بانک سامان گنجانده شده است.
علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا استفاده از خدمات این مرکز می‌توانند با شماره 0216422 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×  1  =