فردای بهتر برای گروه بهسازان با سه انتصاب جدید /گلزاری، بیجار و صادقی در ترکیب جدید بازوی فناوری بانک ملت

گروه بهسازان فردا، در سه انتصاب جدید، علی گلزاری را به ترکیب هیات‌مدیره اضافه کرد و همچنین محمد صادقی به سمت مدیرعامل شرکت بهسازان ملت و علیرضا بیجار نیز در سمت مدیرعامل شرکت مهندسی نرم‌افزار شقایق منصوب شدند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، اوايل هفته جاری و طی مراسمی با حضور معاون فناوری اطلاعات بانک ملت، جمعی از مدیران ارشد بانک ملت، اعضای هیات‌‌مدیره، مدیرعامل هلدینگ بهسازان فردا و معاونان، منصوبان جدید معرفی و از مدیران قبلی تقدیر به عمل آمد.

علی گلزاری که سال‌های متمادی مدیرعامل شرکت مهندسي نرم‌افزار شقایق از زیرمجموعه‌های گروه بهسازان فردا بود، به ترکیب هیات‌مدیره این هلدینگ پیوست و جای محسن خوارزمی را گرفت که سابقه عضویت در هیات‌مدیره چند شرکت از جمله تدبیرگران بهساز ملت و طرح و اندیشه بهساز ملت را داشت.

علی گلزاری دارای کارشناسی ارشد بازاریابی MBA است و در کارنامه او علاوه برعضو هیات مدیره و مدیرعاملی شرکت مهندسی نرم‌افزار شقایق، معاونت مدیرعامل بانک ملت، مدیر امور بازاریابی، مدیر امور بانکداری شخصی بانک، مدیرکلی اداره توسعه بازار و مدیر کلی اداره سازمان و بهبود روش‌های بانک ملت به چشم می‌خورد.

وی همچنین عضویت در هیات‌مدیره شرکت کارگزاری ملت، مدیر گروه بانکی شرکت بهسازان ملت، عضویت در هیات‌مدیره شرکت چاپ ملت را در سوابق خود ثبت کرده است.

از دیگر سوابق وی می‌توان به مدیرعاملی و عضویت در هیات مدیره شرکت ارزش آفرین اطلس ملت، مدیرعاملی و عضویت در هیات مدیره شرکت پی‌ریز بنیان مرصوص بهساز ملت و عضویت در هیات مدیره شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی نام برد.

فصل جدید بیجار در شقایق

 

در انتصاب دوم، دکتر علیرضا بیجار که سال‌ها قائم‌مقام علی گلزاری بود به عنوان مدیرعامل جدید شرکت مهندسی نرم‌افزار شقایق منصوب شد.

علیرضا بیجار دانش آموخته مقطع دکتری مدیریت حرفه ای کسب و کار DBA است و پیش از این در سمت های نائب رئیس هیأت مدیره شرکت مهندسی نرم‌افزار شقایق، معاون اداره کل بانکداری شخصی بانک ملت، معاون اداره کل مدیریت بازاریابی بانک ملت، معاون اداره کل توسعه بازار بانک ملت، نایب رئیس هیات‌مدیره شرکت معین گردشگری و مدیرگروه مشتریان پویان بانکداری شخصی بانک ملت مشغول بوده است.

صادقی هم با تجربه هایش آمد

 

در انتصاب سوم طی این مراسم محمد صادقی به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت بهسازان ملت جایگزین حامد تنها شد.

صادقی دانش‌آموخته رشته مهندسی نرم‌افزار در مقطع کارشناسی و رشته مهندسی مالی در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه خواجه‌نصیرالدین طوسی است.

او پیش‌ از این سمت‌های مدیریتی و اجرایی مختلفی داشته که معاونت فناوری بانک اقتصاد نوین، عضویت در هیات‌مدیره پرداخت نوین، مدیرعاملی و عضویت در هیات‌مدیره شرکت سامانه‌های کلان کاربردی همگام، عضویت در هیات‌مدیره شرکت‌ سامانه‌های مقیاس‌بزرگ توسن، معاونت محصول شرکت اسوه ایران و مدیریت پروژه شرکت تأمین خدمات کاربردی کاسپین از آن جمله است.

پایگاه خبری بانکداری الکترونیک برای گروه بهسازان فردا و منصوبان جدید آرزوی موفقیت دارد و امیدوار است گروه بهسازان فردا با حضور این عزیزان برگ‌های جدیدی بر کارنامه موفق خود اضافه کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  8  =  72