چگونه از نمونه طراحی سایت به طراحی سایت فروشگاهی برسیم؟

یک صفحه اصلی که به خوبی طراحی شده باشد، با نشان دادن توانایی منحصر به فرد محصول شما برای حل مشکلات، اعتماد ایجاد می کند، ارزش را به کاربران منتقل می کند و آنها را به سمت مراحل بعدی هدایت می کند.

طراحی و سفارش سایت شرکتی با نیازهای کاربران شروع و به پایان می رسد. بهترین طرح ها رفع نیاز کاربر را بیش از هر چیز در اولویت قرار می دهند.

اگر شما نیز به دنبال سفارش سایت شرکتی هستید، پیشنهاد می کنیم با مشاهده نمونه طراحی سایت ها کار خود را شروع کرده و برای مدیریت محتوای خود به سراغ دات نت نیوک بروید.

مزیت نمونه طراحی سایت چیست؟

یک صفحه اصلی که به خوبی طراحی شده باشد، با نشان دادن توانایی منحصر به فرد محصول شما برای حل مشکلات، اعتماد ایجاد می کند، ارزش را به کاربران منتقل می کند و آنها را به سمت مراحل بعدی هدایت می کند.

اگر بخواهیم یکی از بهترین نمونه طراحی سایت را بررسی کنیم، می توانیم به مجموعه ایربی ان بی اشاره کرد. Airbnb یک شرکت کرایه تعطیلات کوتاه مدت محبوب با میزبان ها و دارایی ها در سراسر جهان است.

صفحه اصلی Airbnb بلافاصله با فرم جستجوی مقصد و تاریخی که برای یافتن آنها آمده اند به کاربران خوش آمد می گوید و آنها را به مرحله منطقی بعدی در سفر مشتری خود راهنمایی می کند. نوار ناوبری دارای آیکون های چشم نوازی است که لیست های خود را به دسته های مختلف با کاربری آسان تقسیم می کند.

این طرح همچنین شامل یک فرم جستجوی هوشمند است که آخرین جستجوی کاربر را به‌طور خودکار پر می‌کند تا اصطکاک هنگام استفاده از سایت به حداقل برسد.

صفحه اصلی آن‌ها گرافیک خیره‌کننده‌ای از اجاره‌ها در سرتاسر جهان را نشان می‌دهد تا فوریت ایجاد کند و کاربران را تشویق کند Airbnbs خود را رزرو کنند و سفر را شروع کنند. عناصر رسانه – مانند یک ویدیو درست بالای نوار پیمایش – کاربران را برای تبدیل جذب می کند.

طراحی وب کاربر محور Airbnb به آنها کمک کرده است با مشتریان بیشتری ارتباط برقرار کنند، رزروهای بیشتری داشته باشند و آگاهی از برند را افزایش دهند. بنابرین با مشاهده نمونه طراحی سایت علاوه بر اینکه می توان برای وبسایت خودتان نیز الهام بگیرید، از کیفیت کار کارگذار نیز اطمینان کسب خواهید کرد.

دات نت نیوک چیست؟

پلتفرم DNN که قبلاً DotNetNuke Community Edition نامیده می شد، یک سیستم مدیریت محتوای متن باز و رایگان است.

پلتفرم DNN بر روی چارچوب دات نت ساخته شده است. به گونه ای طراحی شده است که استفاده از آن آسان باشد، بدون نیاز به دانش برنامه نویسی گسترده. ویژگی‌های پلتفرم DNN شامل پوسته‌های طراحی است که امکان تغییر ظاهر وب‌سایت را به راحتی و امکان ترکیب ماژول‌های شخص ثالث برای افزودن قابلیت‌های اضافی را فراهم می‌کند. از آنجایی که CMS از Multi-Tenancy پشتیبانی می کند، می توان چندین سایت را بر اساس یک معماری ساخت.

چرا از DotNetNuke در طراحی سایت فروشگاهی خود استفاده کنید؟

ویژگی های پیشرفته

ویژگی‌های DotNetNuke، چه خارج از جعبه و چه با ماژول‌های شخص ثالث، می‌تواند برای مشاغل در هر اندازه بسیار قدرتمند باشد. مدیریت کاربر، مدیریت تبلیغات، بازاریابی ایمیلی، مدیریت اسناد، توانایی چند زبانه، مدیریت وبلاگ و موارد دیگر برای کمک به تیم های بازاریابی و فناوری اطلاعات در مدیریت وب سایت خود گنجانده شده است.

امنیت بی نظیر

DotNetNuke امنیت بسیار کاملی را فراهم می کند. هر گروه کاربری مجوزهای خاص خود را دارد و همه کاربران را می‌توان بر اساس نیازهای عملیات در این گروه‌ها دسته‌بندی کرد. برخلاف سایر CMS هایی که ممکن است از شما نیاز به نصب یک برنامه شخص ثالث (و احتمالاً ضعیف) داشته باشند، DotNetNuke دارای یک مدل امنیتی است که در معماری CMS تعبیه شده است. این امر DNN را به یکی از امن ترین پلتفرم ها برای وب سایت ها در بازار تبدیل می کند.

انعطاف پذیری پلت فرم نهایی

DNN، به دلیل اینکه مبتنی بر ASP.NET است، با ماژول های از پیش ساخته شده یا سفارشی بسیار قابل توسعه است. می توان آن را به راحتی با تقریباً هر برنامه تجاری، به ویژه برنامه های موجود در پشته مایکروسافت Dynamics (GP، CRM، و غیره) ادغام کرد.

سرعت وب سایت

پایگاه کد کارآمد DotNetNuke تضمین می کند که وب سایت ها به سرعت اجرا می شوند تا تجربه کاربری عالی را برای همه بازدیدکنندگان سایت شما فراهم کنند.

عالی برای برنامه های کاربردی یا اینترانت

DotNetNuke به دلیل پایه کد و معماری انعطاف‌پذیرش، می‌تواند میزبانی عالی برای برنامه‌های وب یا اینترانت باشد. این برای شرکت هایی که می خواهند بسیاری از دارایی های فناوری اطلاعات مختلف را در یک پلت فرم آسان مدیریت کنند مفید است.

به خوبی پشتیبانی می شود

شرکت DotNetNuke پشتیبانی فنی مرکزی را ارائه می دهد. همچنین، از آنجایی که DNN منبع باز است، شرکای زیادی در سرتاسر جهان از آن پشتیبانی می کنند. این باعث می‌شود سرمایه‌گذاری شما در DotNetNuke برای سال‌های آینده یک سرمایه امن باشد.

جمع بندی

در این مطلب به بررسی اصول طراحی سایت فروشگاهی پرداختیم و تاکید کردیم که قبل از بستن قرارداد با کارفرما، حتما نمونه کارهای آن ها را مشاهده کنید.

در این راستا طراحی سایت سی ام اس ایران (www.cms-iran.com) خدمات طراحی وب سایت به صورت کد نویسی و کاملا اختصاصی مناسب برای کسب و کارهایی که به دنبال ایجاد یا گسترش فعالیت خود در فضای اینترنت هستند؛ ارائه می دهد.

اگر شما به دنبال ایجاد یک وب سایت فروشگاهی برای فروش محصولات خود هستید یا می خواهید برای شرکت خود طراحی سایت شرکتی انجام دهید، شرکت سی ام اس ایران خدمات طراحی وب سایت شرکتی، فروشگاهی، شخصی، خبری، سامانه، آموزشی، دایرکتوری و حتی طراحی و راه اندازی اپلیکیشن را در بالاترین کیفیت انجام میدهد.

نمونه پروژه طراحی وب سایت این مجموعه در سایت موجود است و شما می توانید با خیال راحت استخدام کارشناس طراحی سایت را انجام دهید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

71  +    =  75