ارائه خدمات بانکی به نابینایان از طریق سامانه فام

در راستای ایفای مسوولیت‌های اجتماعی و رضایت مشتریان خدمات بانکی و پرداخت به نابینایان از طریق نرم‌افزار فام موسسه اعتباری ملل ارائه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،براساس ابلاغیه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر فراهم کردن امکانات ارائه خدمات بانکی به نابینایان در بانک‌ها و موسسات اعتباری، موسسه اعتباری ملل در سامانه فام به عنوان نخستین نرم‌افزار تولید رمز پویای دارای استانداردهای دسترسی‌‌پذیری برای روشندلان اقدام کرده است. این گزارش می‌‌افزاید: نرم‌افزار فام امکان دسترسی‌پذیری نابینایان را پشتیبانی می‌کند و با ورود در هر قسمت مراحل اقدامات از طریق صوت برای آنها بیان می‌شود. نابینایان محترم می‌توانند بدون هیچ محدودیتی از تنها نرم‌افزار رمز پویا و پرداخت بر اساس استانداردهای جهانی استفاده کنند.

موسسه اعتباری ملل همچنین در ۱۰ شعبه خود در سراسر کشور نسبت به خدمات‌رسانی به روشندلان که مجهز به سامانه برجسته‌نگار و گویا است اقدام کرده است. در این شعب دسترسی آسان به کلیه خدمات شعبه‌‌ای با استفاده از دستگاه‌های گویا و برجسته‌نگار و نمایشگرهای بریل و با امنیت کامل برای نابینایان و کم‌بینایان ارائه می‌شود. شهدای کرج، گلستان کرمانشاه، شریعتی اهواز، ۱۷ شهریور تبریز، شیراز جنوبی تهران، میدان سلماس تهران، امیر مازندرانی ساری، جمهوری کرمان، مرکزی مشهد و مدرس بیرجند ۱۰ شعبه‌ای هستند که خدمات بانکی را به نابینایان ارائه می‌کنند.

منبع: موسسه اعتباری ملل

انتهای پیام/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  3