فعالیت کسب وکارهای آنلاین در بستر اینترنت ملی

شب گذشته طی جلسه‌ای به افزایش ظرفیت و تامین زیرساخت‌های اینترنت ملی پرداخته شد. قرار است فعالیت‌های شغلی در شبکه‌های مجازی داخلی فعالیت خود را ادامه دهند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، فعالیت‌های شغلی به زودی در بستر اینترنت ملی فعالیت خود را ادامه خواهند داد.

به نقل از خانه ملت،سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر ارتباطات برای پاسخگویی به سوالات و دغدغه‌های نمایندگان در راستای تکمیل شبکه ملی اطلاعات در کمیسیون متبوعش خبر داد.

احمد راستینه هفشجانی در تشریح دستور کار شامگاه گذشته(۱۲مهر ماه) کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: در این نشست؛ عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان مهمان کمیسیون فرهنگی بودند. در این جلسه وزیر ارتباطات گزارش کاملی از عملکرد یکساله خود ارائه کردند و اقدامات موثر وزارتخانه در راستای تکمیل شبکه ملی اطلاعات تشریح شد.

نماینده مردم شهرکرد، بن، سامان در مجلس یازدهم افزود: خدمات موثری برای تشکیل کارگروه اقتصاد ملی دیجیتال با اختیارات هیات وزیران برای ساماندهی و هدایت فعالیت‌های شغلی در بستر ظرفیت شبکه ملی اطلاعات شکل گرفته است که در این جلسه به صورت جزئی مورد توجه قرار گرفت.

وی در ادامه تاکید کرد: دغدغه‌هایی که امروز در راستای محدودیت اینترنت ایجاد شده مورد بررسی قرار گرفت، با توجه به اینکه توان پلتفرم‌های داخلی به جهت کیفیت، سرعت و ظرفیت بسیار بالا است وزراتخانه در تلاش است مشکلات زیر ساختی آنها را کاهش دهد، امروز پلتفرم‌های داخلی خدمات مناسبی در حوزه‌های بانکی، اجتماعی و حتی آموزشی ارائه می‌کنند بر همین اساس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید زیر ساخت‌های لازم شبکه‌های اجتماعی را برای کاربران فراهم کند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی در پایان خاطر نشان کرد: در این جلسه نمایندگان دغدغه‌های مردم در راستای ضعف پهنای اینترنت، مشکلات پلتفرم‌های داخلی، کسب و کارهای فضای مجازی، شبکه ملی اطلاعات عنوان کردند و مقرر شد وزیر ارتباطات از حداکثر تلاش خود برای حل مسائل عنوان شده استفاده کند و زیر ساخت‌های لازم را جهت ارائه خدمات برای عموم جامعه فراهم کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  70  =  76