خسارت ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی معترضان به بانک های همدان

دبیر شورای هماهنگی بانک های استان همدان گفت: در جریان ناآرامی های اخیر بیش از ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بانک های شهر همدان خسارت زدند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، محمد طوماسی با اعلام این خبر، افزود: در جریان آشوب‌ها، شیشه های ۳۶ بانک در مرکز استان همدان شکسته شد و به ۱۸ دستگاه خودپرداز نیز آسیب وارد شد.

وی اضافه کرد: همچنین به سه دستگاه خودپرداز غیر نقدی یا “کش لس” و دوربین های مدار بسته ۳۵ شعبه بانک هم خسارت جدی وارد شده است.

دبیر شورای هماهنگی بانک های استان همدان تاکید کرد: با وجود خسارت های وارد شده، خدمت رسانی به مراجعان در شعب بانک ها بدون وقفه انجام می‌شود.

طوماسی ادامه داد: البته با توجه به خسارت جدی به برخی از خودپردازها، تعمیر راه اندازی شماری از آنها نیازمند تامین و تعویض قطعات لازم است.

به گفته وی، هفت شعبه بانک ملی مرکز استان همدان در جریان ناآرامی های اخیر دچار خسارت هایی نظیر شکستگی شیشه، دوربین  و خودپرداز شدند.

طوماسی با بیان اینکه سرقتی از بانک ها نسده است، افزود: طبق دستورالعمل باید بانک ها برای پیشگیری از بروز خسارت و سرقت نسبت به نصب برخی تجهیزات از جمله کرکره برقی اقدام کنند اما به علت مضایق مالی، این دستورالعمل به طور ۱۰۰ درصدی انجام نمی شود.

به گفته وی، طبق بررسی ها در شعب بانک های مجهز به کرکره برقی میزان خسارت های وارده بسیار اندک و ناچیز بوده است.

منبع: برنا

انتهای پیام/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

24  ⁄  3  =